Korzystając z usług biura podróży musimy dokładnie czytać umowę jaką z nim zawieramy.
Krystyna Banasik, Miejski Rzecznik Konsumentów mówi, że w tym roku nie miała jeszcze żadnych reklamacji czy skarg na biura podróży, ale spodziewa się ich jesienią. Cieszy ją fakt, że osoby chcące skorzystać z usług biura podróży, przychodzą do niej z jeszcze nie podpisaną umową, aby sprawdziła, czy wszystko jest w porządku. Warto skorzystać z rad Miejskiego Rzecznika Konsumentów, aby mieć udane wakacje z biurem podróży. Niebawem na portalu umieścimy tekst dotyczący tego tematu przygotowany przez panią Rzecznik.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.
Maciej Sierpowski zwyciężył w plebiscycie dotyczącym wyboru sprzedawcy roku w Jaworznie. Maciej Sierpowski na co…
W trakcie inauguracji pierwszej sesji Sejmiku Województwa Śląskiego VII kadencji, Wojciech Saługa został wybrany na…
Służby podsumowują miniony długi weekend majowy pod kątem bezpieczeństwa. Ubiegła majówka to nie tylko uroczystości…
Z okazji Światowego Dnia Ziemi jaworznicki oddział Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami przygotował quiz, na który…
W Jaworznie w Jeleniu ma powstać nowa fabryka płyt budowlanych, które będą wytwarzane z tworzyw…
W czwartkowe słoneczne popołudnie 25 kwietnia uczniowie jaworznickich szkół podstawowych zmierzyli się z zawiłością pisowni…