Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej uruchomiło Centrum Obsługi Klienta na jaworznickim rynku, przy ul. Słowackiego 2. Poprzednia lokalizacja, przy ul. Krakowskiej 9 została zamknięta.
Tak jak dotychczas, w nowym Centrum Obsługi Klienta PKM Jaworzno załatwić można wszelkie sprawy związane z wydaniem Jaworznickiej Karty Miejskiej i reklamacjami dotyczącymi jej użytkowania oraz zakupem biletów terminowych lub uzupełnieniem środków gromadzonych w Elektronicznej Portmonetce.
Centrum jest czynne:
– w poniedziałki, środy i piątki – od godz. 9:00 do 16:00,
– we wtorki i czwartki – od godz. 10:00 do 17:00.
Źródło: PKM, foto: PKM
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.
Nazwa „Wędrujące kamienie” kojarzy się przede wszystkim z Parkiem Narodowym Dolina Śmierci w Kalifornii i…
W Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 3 w Jaworznie odbyły się oficjalne uroczystości z okazji Święta…
Jaworznicka Geosfera zaprasza na obchody Dnia Ziemi, które zaplanowano na 26 i 27 kwietnia. Co…
Miasto Jaworzno z okazji Miejskiego Dnia Ziemi zorganizowało piknik pod Płaszczką. Podczas wydarzenia przygotowane były…
W 2024 roku, podobnie jak w latach ubiegłych przypada 7 niedziel handlowych. W najbliższą niedzielę,…
W Geosferze z okazji Dnia Ziemi odbył się piknik ekologiczny dla jaworznickich szkół. Uczniowie mogli…