Obecnie Węzeł Mysłowice umożliwia zjazd z autostrady A4 z kierunku Katowic na ul. Obrzeżną Zachodnią jedynie w kierunku północnym, jak również zjazd z autostrady A4 z kierunku Krakowa na ul. Obrzeżną Zachodnią tylko w kierunku północnych Mysłowic. Ponadto korzystając z węzła można wjechać na autostradę jadąc z Mysłowic północnych w kierunku Katowic i Krakowa. Dzięki inwestycji, po północnej stronie autostrady zostanie wybudowane rondo, natomiast po południowej stronie autostrady powstanie skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną. Umożliwi to zjazd z autostrady z kierunku Krakowa i Katowic do dzielnic południowych Mysłowic, jak również wjazd na autostradę z tych dzielnic w kierunku Krakowa i Katowic.
Na czas trwania prac wprowadzone zostaną tymczasowe zmiany w organizacji ruchu. Od 9 września do około połowy listopada br., w rejonie Węzła Mysłowice (km 346 + 859), na jezdni w kierunku Krakowa, na odcinku około 2,4 km, zostanie wyłączony lewy (służący do szybszej jazdy) pas ruchu. W tym czasie ruch będzie odbywał się dwoma zawężonymi pasami ruchu (pasem prawym oraz awaryjnym) z ograniczeniem prędkości do 80 km/h.
Do 9 września w rejonie Węzła Mysłowice, na jezdni w kierunku Krakowa prowadzone będą prace przygotowawcze, polegające na instalacji oznakowania niezbędnego do wprowadzenia powyższej zmiany organizacji ruchu. W tym czasie na jezdni w kierunku Krakowa spodziewać się można tymczasowych zawężeń do jednego pasa ruchu, jak i ograniczenia prędkości do 80 km/h. Ponadto w połowie września zostanie wprowadzona, podobna do opisanej powyżej, tymczasowa zmiana w organizacji ruchu na autostradzie na jezdni w kierunku Katowic.
Z kolei późnym wieczorem 11 września rozpoczną się prace przygotowawcze związane ze zmianą organizacji ruchu na ul. Obrzeżnej Zachodniej w Mysłowicach oraz łącznicach Węzła Mysłowice po północnej stronie autostrady.
Od 14 września organizacja ruchu na ww. jezdniach będzie następująca:
O zmianach w organizacji ruchu Stalexport Autostrada Małopolska S.A. na bieżąco informuje kierowców na stronie internetowej (www.autostrada-a4.pl) oraz w serwisie Twitter (www.twitter.com/A4KatKra). Wszelkie prace związane z rozbudową Węzła Mysłowice zostaną tak przeprowadzone, aby ich skutki były jak najmniej odczuwalne dla użytkowników autostrady.
Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…
XVI Edycja Motoserca odbyła się w sobotę 18 maja na jaworznickim Rynku. [gallery size="full" columns="1"…
"Rolkuj po nadzieję", czyli akcja zorganizowana przez jaworznickie Hospicjum Homo-Homini im. św. Brata Alberta odbyła…
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Jaworznie informuje o zmianie rozkładu jazdy autobusów przewoźnika 19 maja. Zmiana…
W dzisiejszym odcinku wybieramy się do zakątka niemal zupełnie nieznanego, ukrytego pomiędzy Długoszynem i Dąbrową…
18 maja na ul. Podwale, w okolicy skrzyżowania z ul. św. Wojciecha, będą prowadzone gwarancyjne…
View Comments
Dlaczego prywatna firma Stalexport ogranicza dostęp miasta do Autostrady.
Dlaczego nasze władze miejskie nie wystąpią o jakąkolwiek rekompensatę z tytułu braku możliwości wykorzystania terenów przyległych do węzła.
Proszę zobaczyć na rozbudowę obiektów przy węźle w Chrzanowie.
Dlatego że: poczytaj w internecie !
Cytuję z jednej ze stron : "W 2027 roku zgodnie z zapisami Umowy Koncesyjnej ten odcinek autostrady A4 wróci pod zarząd Skarbu Państwa. Strona publiczna otrzyma doskonałą, najwyższej jakości drogę."
Są jeszcze aneksy i myślę, że jest tam napisane, że jeżeli STX będzie "dbał" o odcinek na który ma koncesje to z automatu zostanie on pod ich zarządzaniem. Aneksy sa tajne z wiadomego powodu.
Dlatego, że nasz miłościwie nam panujący razem z panem T. zamiast rozmawiać postanowili wypowiedzieć wojnę Stalexportowi i ją przegrali.