– Oczekiwania władz Jaworzna były wykraczające poza to co mamy w umowie koncesyjnej. Węzła Jeleń nie było w planach i był przygotowany do likwidacji. – informuje Emil Wąsacz.
– Nie widzimy racjonalności do otwarcia węzła Jeleń i w tej chwili sobie nawet takich nie wyobrażam. – dodaje prezes Wąsacz.
Czekamy na dalszy rozwój wydarzeń, po zmianie rządu może przyjdzie czas na inne systemowe rozwiązanie jeleńskiego problemu.
Celem naszej dzisiejszej, historycznej wędrówki jest miejsce trudno dostępne, ukryte w zaroślach i leśnych gąszczach,…
Na co dzień z narażeniem własnego życia walczą z żywiołami, ratują ludzkie życie i dobytek.…
W 2024 roku, podobnie jak w latach ubiegłych przypada 7 niedziel handlowych. W które niedziele…
Uroczyste obchody 233. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja odbyły się na Rynku w Jaworznie. Przedstawiciele…
Mokasyny damskie to jeden z mocnych modowych trendów, które utrzymują się od wielu sezonów. Nic…
W Jaworznie odbędą się uroczystości związane z 233. rocznicą uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Wydarzenia rozpoczną…
View Comments
Zbiednieją jak otworzą...
Ciekawe kto z naszych "elyt rzondzoncych" to ustalił, jakkolwiek żaden następny nie ma odwagi zmienić tej paranoi...
Ci za dupek,mógłby już nawet na zjeździe tą bramkę postawić....
Złodzieje stalexport
No to kolejny raz pieniądze poszły w błoto! :/
Kurwy i tyle
Złodziej
Problem w tym że Wąsacz podpisał umowę jako minister a klika miesięcy później zajął stołek prezesa spółki której warunki współpracy z rządem ustalał w tajnych umowach i aneksach. Umowa jest pewnie tak skonstruowana że Emil W. i jego spóła może robić co chce i nic im za to nie grozi np remontować A4 w żółwim tempie pobierając pełne opłaty za przejazd za plac budowy.
A4 wybudowano częściowo ze środków publicznych, a częściowo za kredyty z poręczeniem rządu. Pierwszą umowę koncesyjną podpisał na kilka dni przed przegranymi wyborami rząd SLD (1997 rok). Potem kilka aneksów do umowy koncesyjnej, które wypaczyły sens przekazywania pod zarząd prywatnej spółki państwowej autostrady, podpisywał rząd Jerzego Buzka (AWS-UW). Co ciekawe: minister Skarbu Państwa z tego rządu - Emil Wąsacz - jest dziś prezesem... Stalexportu Autostrada Małopolska S.A. :-) Ostatni tajny aneks do umowy koncesyjnej podpisywał minister rządu SLD Jan Ryszard Kurylczyk.
Może i tutaj dotrze dobra zmiana...
Raczej nic się nie zmieni, obecna zmiana dobra i dojna zmiana jest taka sama jak poprzednie. Poza tym to jest prywatna firma z legalną umową na wiele lat.
Gdyby udało się odtajnić te umowy i aneksy mogłoby być ciekawie a tak nikt nie wie co tam jest i pozostaje się jedynie domyślać jakie "kwiatki" tam są i dlaczego to tak pilnie strzeżona tajemnica.
--- rzeczowo i na temat. Ot Polska własnie.