Jeden z ciekawszych przykładów wydawania publicznych pieniędzy przytaczają redaktorzy Tygodnia w Jaworznie komentując zlecenie prowadzenia wspólnego biegania dla mieszkańców przez lekkoatletkę Patrycję Włodarczyk. Podczas gdy sama Patrycja za swoją pracę otrzymała nieco ponad 1100 zł, to urząd zlecając reklamę tego wydarzenia firmie All-Info zapłacił 2000 zł za banner na stronie mojejaworzno. Dodatkowo o 430 zł za reklamę tego wydarzenia wzbogaciła się gazeta Extra.
Zdaniem redaktorów TwJ w ubiegłym roku dochodziło do kuriozalnych sytuacji. Urząd potrafił lekką ręką wydać np. 2460 zł za reklamę akcji charytatywnej „Rolkuj po nadzieję” w gazecie Extra, 738 zł za informację o akcji znakowania rowerów, czy 2337 zł za publikacje o konkursie Potrawy Regionalnej. Okazuje się, że podatników sporo kosztuje informacja nie tylko na te tematy. Za to, żeby mieszkaniec dowiedział się, w jakich godzinach pracuje Urząd Miejski w Wigilię i Sylwestra zapłaciliśmy 738 zł.
Przykładów jest znacznie więcej. Zachęcamy do lektury obszernego artykułu w „Tygodniu w Jaworznie” pod adresem: http://www.twj.pl/index.php/urzad-2/2185-czy-do-urzedu-wkroczy-prokurator w którym między innymi informacje o płaceniu ponad 3500 zł za… dmuchanie balonów.
[vc_facebook]
Zobacz na co wydawało pieniądze Biuro Promocji i Informacji (kliknij w zdjęcie, aby powiększyć):
[vc_facebook]
Using automated trading systems is a necessity for a contemporary retail crypto trader who wants…
Rozwój technologii poligraficznej znacząco wpłynął na sposób, w jaki firmy projektują i produkują materiały marketingowe.…
Planowanie wspólnych wyjazdów z psem nie musi być trudne. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie,…
Stomia nie jest wyrokiem – to rozwiązanie umożliwiające dalsze godne życie po ciężkiej operacji układu…
W dzisiejszych czasach inwestowanie w nieruchomości stało się jednym z najbardziej atrakcyjnych sposobów budowania swojego…
Pożar w Jaworznie Byczynie. Palił się samochód osobowy. Do zdarzenia doszło około godz. 16.30. Dokładnie…