Reklamy w sklepach stacjonarnych – materiały POS

Sklep stacjonarny zapewnia bezpośredni kontakt z klientem. Szeroko zakrojone akcje marketingowe powinny bazować na materiałach reklamowych, które w prosty i niebanalny sposób potrafią zachęcić do zapoznania się z konkretną firmą lub marką. Potencjalni nabywcy chcą poznać produkt nie tylko za pomocą smaku, wzroku lub węchu, lecz także dotyku. W tym celu stosuje się między innymi materiały POS.

Dlaczego dotyk?

Chociaż 70% bodźców dociera do nas poprzez oczy, to bez zmysłu dotyku nie byłoby możliwe poznać w pełni otaczającego świata. Proces stymulacji za pomocą dotyku rejestruje takie aspekty, jak emocjonalność (w tym sferę odpowiedzialną za odczuwanie sentymentów), fizyczność oraz poznawczość. Człowiek posiada ok. 2 mld receptorów czuciowych. Z tej wiedzy czerpie również marketing i dział reklamy. Poznać w dotyku przedmiot to znaczy poczuć jego formę, kształt oraz postać. Materiały POS np. standy, potykacze czy ścianki reklamowe pozwalają na pełniejsze zaznajomienie się z oferowanymi produktami. Dzięki temu efektywnie kreuje się i tworzy potrzeby klientów.

Najpopularniejsze materiały POS

Mówiąc najprościej materiały POS są nośnikami reklamy. Głównym zadaniem narzędzi marketingowych tego rodzaju jest wspieranie procesu sprzedażowego. Przykładem są plakaty reklamowe. Profesjonalnie przygotowany plakat to logiczne połączenie elementów merytorycznych, graficznych i językowych. Nośnik reklamy potrafi na długo zapaść w pamięć. Z jakimi materiałami POS spotykamy się najczęściej w sklepach?

Potykacze

Potykacz reklamowy to tablica, na której można umieścić dowolne treści reklamowe. Produkt występuje w wersji jednostronnej lub dwustronnej. Ciekawym przykładem są potykacze z tablicami kredowymi. Dzięki takiemu rozwiązaniu można codziennie umieszczać nowe treści reklamowe. Taki sprzęt spotkać można przede wszystkim przed restauracjami i kawiarenkami. Coraz modniejsze staje się rysowanie artystycznych i zabawnych obrazków oraz pisanie oryginalnych haseł.

Stojaki na ulotki

Stojak na ulotki to jeden z najbardziej popularnych materiałów POS. Ten nośnik reklamy można dostrzec w wielu branżach przemysłu. Pozwala na efektywne wyeksponowanie bieżącej oferty.

Standy, ścianki reklamowe

To materiały, dzięki którym można poczuć, dotknąć, posmakować. Bardzo często ścianki reklamowe umieszczane są w większych halach sprzedażowych. Służą promocji poprzez bezpośredni kontakt z klientem umożliwiając rozmowę i degustację.

Reklama w sklepie potrafi być bardziej sugestywna niż inne typy promowania dóbr i usług. Więcej o materiałach POS można przeczytać pod linkiem: https://posshop.pl/. Możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem zapewnia również innowacyjna technologia wytwarzania oparta na idei ergonomii i wygody.

Redakcja jaw.pl

Redakcja portalu jaw.pl jest do Państwa dyspozycji. Podejmujemy każdy temat związany z życiem miasta Jaworzna oraz z Państwa problemami. Polecamy również usługi promocyjne i reklamowe na terenie miasta Jaworzno.

Recent Posts

Z czym nosić mokasyny na grubej podeszwie?

Mokasyny damskie to jeden z mocnych modowych trendów, które utrzymują się od wielu sezonów. Nic…

5 godzin ago

Obchody 233. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja w Jaworznie

W Jaworznie odbędą się uroczystości związane z 233. rocznicą uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Wydarzenia rozpoczną…

7 godzin ago

Pożar przy ul. Mysłowickiej

Pożar w okolicy ul. Mysłowickiej w Jaworznie. Paliły się tamtejsze nieużytki. Informację o pożarze dyżurny…

11 godzin ago

Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej – czy jaworznianie świętują?

My Polacy szczególnie lubimy wszelkie święta patriotyczne. Nic więc dziwnego, że 2 maja świętujemy wespół…

13 godzin ago

Prezydent Silbert zaprosił na spotkanie radnych opozycji

Opozycyjni radni KO zostali zaproszeni na spotkanie z prezydentem Silbertem. Skład Rady Miasta po wyborach…

13 godzin ago

9. Memoriał Mirosława Ciołczyka w piłce nożnej

LKS Ciężkowianka Jaworzno po raz dziewiąty zorganizował Memoriał Mirosława Ciołczyka w piłce nożnej. Na liście…

14 godzin ago