Jak mówi jeden z mieszkańców – Oprócz tego, że dwa dni nie było wody, po naprawie awarii leciała z kranów pomarańczowa woda – niezdatna do niczego. Dopiero godzinę po usunięciu awarii i wylaniu całej wanny wody, zarówno ciepłej i zimnej, w końcu mogliśmy jej użyć.
Zaniepokojeni mieszkańcy pytają, kto zapłaci za wodę, która do niczego się nie nadawała, a którą musieli wylać. Obawiają się, że to zużycie zostanie im wliczone do rachunków.
Mieszkańców uspokaja Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji. – My, jako dostawca wody, rozliczamy się ze spółdzielnią. Zarządca w imieniu mieszkańców może zwrócić się do spółki wodociągowej o naliczenie ewentualnego upustu za czas, w którym dostarczana była woda o zmiennych parametrach fizykochemicznych. Upust naliczany jest na dany wodomierz główny na podstawie średniego dobowego zużycia. W dalszej części zarządca może dokonać jego wewnętrznego podziału na poszczególne lokale – wyjaśnia rzecznik MPWiK.
[vc_facebook]
W Geosferze z okazji Dnia Ziemi odbył się piknik ekologiczny dla jaworznickich szkół. Uczniowie mogli…
Na ulicy Wysoki Brzeg doszło do kolizji trzech aut osobowych. Interweniowały dwa zastępy Państwowej Straży…
Zastępy Państwowej Straży Pożarnej interweniowały na ulicy Traugutta, gdzie w jednym z budynków jednorodzinnych doszło…
Otrzymaliśmy od Stowarzyszenia Zielone Jaworzno notę opisującą spotkanie radnego Michała Kirkera i członków stowarzyszenia z…
Jaworznicka Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Grażyny Bacewicz zaprosiła na Dzień Otwarty. Tak więc…
W dzisiejszym cyfrowym świecie pozycjonowanie stron internetowych (SEO) jest kluczowym elementem skutecznej strategii marketingowej dla…