Zbliżają się święta! Wręczanie drobnych upominków reklamowych to nie tylko inwestycja w budowę dobrych relacji, ale również niezwykle skuteczny sposób na wyrażenie wdzięczności i sposób na bycie zapamiętanym.
Gadżety reklamowe, które mają promować konkretną firmę muszą być przede wszystkim wysokiej jakości. Drugim ważnym aspektem jest ich funkcjonalność. Oba te kryteria spełniają pendrivy.
Pamięć USB (czyli pendrive) jest potrzebna zarówno w pracy, jak i w domu. Niewielkie rozmiary pozwalają na doczepienie jej do kluczy, portfela albo na noszenie jej w torebce. Fakt powszechności użycia pendrive’ów wykorzystywać zaczęła z sukcesami branża reklamowa. Po pierwsze, są one ciekawe (gdyż wykorzystują nowe technologie), a po drugie są praktyczne. Dlatego, obecnie na rynku znaleźć można pendrivy z nadrukiem firmowym. Zeby znaleźć przykłady w internecie, wystarczy w wyszukiwarce prowadzić odpowiednie hasło – dostaniemy wiele ofert, podobnie jak Printmar.pl
Taki nadruk jest tani i prosty, a skutecznie przyciąga wzrok. Do tego, reklamowe USB nie jest jeszcze tak rozpowszechnione jak np. kubki czy długopisy, tak więc używająca go firma ma szansę lepiej zapaść w pamięć. Warto zauważyć, że częste używanie gadżetu jakim jest pendrive gwarantuje nieustanny kontakt z nazwą danej firmy.
Pendrive z logo to prosta i tania reklama, która bazuje na najbardziej elementarnej zasadzie, zgodnie z którą w pamięci potencjalnych klientów trzeba utrwalać nazwę i logo firmy.
Tego rodzaju upominki służą budowaniu pozytywnych skojarzeń z marką. Ich głównym celem jest pośrednie wpływanie na przyszłe decyzje biznesowe partnerów i decyzje zakupowe klientów. Wręczenie pendrive’a reklamowego uaktywnia mechanizm reguły wzajemności. Reguła ta polega na tym, że im więcej daje się od siebie, tym więcej dawać chcą obdarowywani. Potrzeba odwdzięczania się leży w ludzkiej naturze.
Potwierdza to jedynie, że gadżety reklamowe nie są zbędnym kosztem. Jest to inwestycja w przyszłość, gdyż takie niewielkie gesty stają się początkiem budowania pozytywnych relacji pomiędzy firmą a partnerem biznesowym, lub między firmą a konsumentem jej dóbr. Obdarowany klient będzie miał poczucie, że powinien wrócić do firmy i skorzystać z jej usług lub produktów.
Co więcej, wręczanie drobnych upominków reklamowych to nie tylko inwestycja w budowę dobrych relacji, ale również niezwykle skuteczny sposób na wyrażenie wdzięczności i sposób na bycie zapamiętanym. Jak więc widać, takie drobne przedmioty niosą ze sobą wiele korzyści, dlatego każda z firm powinna zastanowić się nad wykorzystaniem takiego narzedzia w marketingu.
Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…
XVI Edycja Motoserca odbyła się w sobotę 18 maja na jaworznickim Rynku. [gallery size="full" columns="1"…
"Rolkuj po nadzieję", czyli akcja zorganizowana przez jaworznickie Hospicjum Homo-Homini im. św. Brata Alberta odbyła…
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Jaworznie informuje o zmianie rozkładu jazdy autobusów przewoźnika 19 maja. Zmiana…
W dzisiejszym odcinku wybieramy się do zakątka niemal zupełnie nieznanego, ukrytego pomiędzy Długoszynem i Dąbrową…
18 maja na ul. Podwale, w okolicy skrzyżowania z ul. św. Wojciecha, będą prowadzone gwarancyjne…
View Comments
Pendrive to chyba jedne z lepszych gadżetów są na pewno przydatne. Ja jak byłam w lutym na remadeysach to znalazłem dobrą firmę która robi logo na pendriwach. W tym roku też się w lutym wybieram na te targi bo szukam dobrej drukarni do współpracy