Przemyślana i dobrze skonstruowana witryna sklepowa jest jedną z najskuteczniejszych form reklamy w miejscu sprzedaży. To od niej głównie zależy to, czy osoba mijająca lokal zainteresuje się oferowanymi przez sklep produktami i jest jednym z często niedocenianych elementów budowania dobrej relacji z klientem.
Wystawy sklepowe stanowią główny informator o tym, czym zajmuje się dany sklep i jakie oferuje produkty. Dobrze skonstruowana witryna i przemyślana wystawa zaciekawia przechodnia i zachęca go do zakupów. Z praktycznej strony można powiedzieć, że wysoka skuteczność reklamy idzie w parze z niskimi kosztami jej stworzenia. Oczywiście wyszukane witryny sklepowe mogą wymagać ogromnych nakładów pieniężnych, ale niekiedy identyczną bądź nawet większą skuteczność można osiągnąć, stosując tańsze rozwiązania. Bez wątpienia aranżacja witryny sklepowej jest elementem, który nie może zostać pominięty.
W celu szerszego zrozumienia możliwości, jakie oferuje witryna sklepowa, warto zacząć od najczęściej spotykanych typów. Ze względu na budowę można wyróżnić witryny:
Ważnym elementem podczas konstruowania witryny sklepowej jest odpowiedni dobór przeszkleń. Mają one spełniać dwie podstawowe funkcje – gwarantować odpowiedni poziom bezpieczeństwa oraz zapewniać wysoką przepuszczalność światła. Wysoki poziom ochrony zapewnią wszelkie przeszklenia laminowane, które na rynku opisywane są jako „bezpieczne”. Szkło tego typu składa się z dwóch lub więcej szyb połączonych ze sobą na stałe folią PVB. Bezpieczeństwo zapewnione jest w dwojaki sposób. Z jednej strony przeszklenie wymaga włożenia większego wysiłku przy forsowaniu w przypadku próby kradzieży produktów ze sklepu. Z drugiej strony, gdy z jakiegoś powodu witryna ulegnie zniszczeniu, to kawałki szkła zostaną na miejscu dzięki folii. Wysoką przepuszczalność światła i dobrą widoczność wystawy zagwarantują przeszklenia antyrefleksyjne i szkła bezbarwne o obniżonej zawartości żelaza.
Estetyczna i nietypowa aranżacja witryny sklepowej nie tylko przykuje uwagę przechodnia, ale też zadba o pierwsze dobre wrażenie klienta. Odpowiednio dobrane materiały, typ witryny i niecodzienny look przyniesie świetne rezultaty w komunikacji z konsumentem. Warto zastanowić się nad typem witryny oraz estetyką wystawy i dopasować je do oferowanych produktów. Warto w tej sytuacji zdać się na doświadczenie specjalistów firmy Canvas – lidera w aranżacji, produkcji i montażu witryn sklepowych.
Sezon ogrodniczy już się rozpoczął, a co za tym idzie – wzmożone prace na ogródkach.…
Rada Nadzorcza ElectroMobility Poland S.A. ogłosiła powołanie Piotra Regulskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki. Regulski…
W Jaworznie powstało nowoczesne centrum stomatologiczne, jakiego w mieście jeszcze nie było. Uśmiechnij Mi Się!…
Policjanci z jaworznickiej drogówki prowadzili czynności w zakresie działań krajowych „Prędkość”. Kontrole prowadzone były przez…
W muzealnym cyklu pt. „Z Historią na Ty” 7 spotkanie, które odbyło się 8 maja,…
Jaworznicka poetka Renata Batko w ramach swojego cyklu Jaworowe Artystyczne Spotkania organizuje w maju I…