piątek, 19 kwietnia, 2024

Wirtualna, czy tradycyjna centrala telefoniczna?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneWirtualna, czy tradycyjna centrala telefoniczna?

Wirtualna, czy tradycyjna centrala telefoniczna?

- Advertisement -

W dobie obecnego rozwoju technologicznego, wiele firm dąży do jak najszerszej automatyzacji swojej działalności. Coraz częściej zauważalna staje się tym samym tendencja do zastąpienia tradycyjnych centrali telefonicznych wirtualnymi. Dzieje się tak, ponieważ za tymi drugimi przemawia o wiele więcej korzyści, niż za tradycyjnymi rozwiązaniami.

 

W dobie obecnego rozwoju technologicznego, wiele firm dąży do jak najszerszej automatyzacji swojej działalności. Coraz częściej zauważalna staje się tym samym tendencja do zastąpienia tradycyjnych centrali telefonicznych wirtualnymi. Dzieje się tak, ponieważ za tymi drugimi przemawia o wiele więcej korzyści, niż za tradycyjnymi rozwiązaniami.

Pierwszym argumentem, który popiera słuszność takiego wyboru jest znaczne cięcie kosztów. Korzystanie z wirtualnej centrali nie wymaga większych nakładów pieniężnych, a przy okazji charakteryzuje się większą ilością dostępnych funkcjonalności, ulepszeń i przede wszystkim nieporównywalnej wygody użytkowania. Oszczędza się również prąd, ponieważ centrala nie zajmuje miejsca w biurze. Zbędny jest również proces późniejszej utylizacji zużytego sprzętu. Tradycyjne centrale to niemałe nakłady związane z zakupem całego oprzyrządowania, jego leasingiem i utrzymaniem. W grę wchodzą również koszty serwisu. Takich problemów nie generuje wirtualny odpowiednik centrali. Pełną, kompleksową obsługę zapewnia intuicyjny panel zarządzania. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że wirtualna centrala działa jedynie na serwerach dostawcy, który dba o jej stronę techniczną. Ponadto, cały system jest wdrażany szybko, przy użyciu nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Ciekawym i innowacyjnym rozwiązaniem w aspekcie centrali wirtualnej jest autorska LoVoX. Stworzona od podstaw przez grupę telekomunikacyjną LoVo. Sprawdzi się ona głównie w małych i średnich przedsiębiorstwach, ale i instytucjach państwowych. Pracuje w chmurze i jest dużym ułatwieniem w aspekcie zarządzania w biurach obsługi klienta. Podnosi się wówczas poziom świadczonych usług. Wpływa na to możliwość samodzielnej konfiguracji każdej dostępnej usługi związanej z numerami wewnętrznymi, kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Bilingi można sprawdzić w platformie online, czyż to nie wygodne i mało czasochłonne? Całość obsługi odbywa się w sposób interaktywny i sprawny. Rozmówca po zapoznaniu się z niezbędnymi komunikatami samodzielnie wybiera numer, z którym chce uzyskać połączenie. Wysoki poziom zaawansowania umożliwia nawet wybór tematu rozmowy, konkretnego działu, czy języka, w którym ma odbyć się rozmowa. Obsługa Klienta zajmuje wówczas mało czasu, jest w pełni kompleksowa i jak najbardziej profesjonalna. Zmniejsza się do minimum ilość nieodebranych połączeń. Tworzenie poszczególnych grup podwyższa prestiż firmy, ponieważ osoba dzwoniąca ma możliwość szybkiego połączenia z konkretnym działem, bez pośredników i straty cennego czasu. Możliwość skorzystania z wirtualnego faxu to kolejne udogodnienie w centrali telefonicznej tego typu. Obsługa plików pdf, maila albo panelu administratora usprawnia pracę poszczególnych działów. Ponadto centralę firmy przedstawia graficzny schemat, czyli mapa przedstawiająca wygląd struktury.

Reasumując wszystkie wspomniane plusy, warto rozważyć skorzystanie z centrali wirtualnej, która z pewnością sprosta nawet najbardziej wymagającym klientom.

Źródło informacji: https://dzinga.com/pl/

- Advertisment -

Borys Budka w reakcji na manipulacje Pawła Silberta z wizytą na JOG

Minister Aktywów Państwowych odpowiedział ostro na wpis internetowy Pawła Silberta na temat przyszłości projektu budowy fabryki samochodów elektrycznych w Jaworznie. Borys Budka ostro skomentował wpis...

XVIII Zlot Food Trucków na Rynku w Jaworznie już w ten weekend

Zapraszamy serdecznie wszystkich mieszkańców i gości na kolejny Zlot Food Trucków, który odbędzie się na jaworznickim Rynku! Nie przegapcie okazji, aby cieszyć się wspólnym...

Centrum Kulturalno-Społeczne w Ciężkowicach otwarte

W Jaworznie Ciężkowicach otwarto Centrum Kulturalno-Społecznego im. Mirosława Ciołczyka. Koszt inwestycji wyniósł około 5,5 mln zł. Centrum Kulturalno-Społeczne swoją siedzibę znalazło budynku dawnej noclegowni, który...