Kiedy korzystać z gadżetów reklamowych?

Reklama dźwignią handlu – to stare i dobrze znane wszystkim hasło. Sposobów na promocję i reklamę firmy jest mnóstwo. Reklamy telewizyjne, radiowe, ulotki, reklama internetowa i oczywiście gadżety reklamowe.

My zachęcamy Państwa do skorzystania właśnie z tej ostatniej formy. Upominki promocyjne wręczane klientom to w naszej ocenie gwarancja uzyskania najlepszego efektu w odniesieniu do zaangażowanych środków finansowych.

A okazji do korzystania z gadżetów reklamowych jest wiele.  Oto kilka przykładów i pomysłów na ich wykorzystanie:

·         nagrody w programach lojalnościowych

·         dodatek do produktu głównego ( np kawa + kubek do kawy z logo )

·         upominki wręczane podczas targów branżowych

·         dodatki do materiałów edukacyjnych wręczane podczas konferencji i szkoleń

·         gadżety promocyjne wręczane podczas kampanii wyborczych

·         upominki dla pracowników firm wręczane podczas spotkań i zabaw integracyjnych

·         nagrody w konkursach

·         produkty rozdawane podczas imprez masowych ( np. koncerty )

·         produkty wykorzystywane podczas akcji społecznych ( np. gadżety odblaskowe zwiększające bezpieczeństwo )

Gadżetem reklamowym może stać się praktycznie każda rzecz na której zostanie umieszczone logo. Firmy oferujące sprzedaż i znakowanie na materiałach promocyjnych dysponują jednak gotowymi rozwiązaniami. Szeroka gama produktów dostępna w katalogach artykułów reklamowych daje możliwość wybierania spośród dziesiątek tysięcy przedmiotów. Przykładem jednej z bogatszych kolekcji może być oferta zawarta na stronie www.reklamowe-upominki.pl ( znajdziecie tam Państwo około 30 000 propozycji artykułów reklamowych )  Mając tak szeroki wybór, każda osoba, bez względu na to jaką branżę reprezentuje, wybierze produkt idealnie dopasowany do jej profilu działalności i do profilu jej statystycznego klienta.

Jak wykazują badania przeprowadzane zarówno na klientach jak i na osobach odpowiedzialnych za planowanie kampanii marketingowych – popularność gadżetów reklamowych nie słabnie od lat. Marketingowcy uważają je za jedne ze skuteczniejszych narzędzi w swoich rękach, a klienci postrzegają tę formę działań reklamowych za jedną z mniej nachalnych i odbierają ją w bardzo pozytywny sposób.

Planując kolejny biznesowy ruch – nie zapomnijcie o gadżetach reklamowych z Waszym logo.

undefined

Redakcja jaw.pl

Redakcja portalu jaw.pl jest do Państwa dyspozycji. Podejmujemy każdy temat związany z życiem miasta Jaworzna oraz z Państwa problemami. Polecamy również usługi promocyjne i reklamowe na terenie miasta Jaworzno.

Recent Posts

Domy modułowe wakacyjne – odpoczynek na własnych zasadach!

Czy można połączyć wypoczynek blisko natury, jednocześnie zachowując pełen komfort i wygodę? W takim przypadku…

5 godzin ago

Jakie możliwości dają drzwi ukryte?

Drzwi ukryte, znane również jako drzwi tajemnicze lub kamuflowane, są projektowane tak, aby harmonijnie wtapiały…

5 godzin ago

Jak wybrać odpowiedniego psychologa online? Poradnik dla początkujących

Wybór odpowiedniego psychologa online może wydawać się wyzwaniem, szczególnie dla tych, którzy po raz pierwszy…

5 godzin ago

Regeneracja dla sportowców w saunie lub jacuzzi

Regeneracja jest nieodłącznym elementem treningu każdego sportowca. Pomaga ona w przywracaniu sił po intensywnym wysiłku…

5 godzin ago

Jak przechowywać wiśnie, aby zachowały świeżość

Niezależnie od tego, czy są kwaśne, czy słodkie, wiśnie są pyszne w deserach, napojach i…

5 godzin ago

Jakie są korzyści z założenia firmy w Niemczech ?

Osoby zarabiające na terenie Niemiec często stają przed problemem założenia własnej firmy w tym kraju.…

5 godzin ago