Nagrodą główną był kompleksowy detailing, czyli seria specjalistycznych „upiększających zabiegów”, przywracający blask pojazdu.
Choć samochód pana Wojciecha ma już swoje lat, to zdecydowanie wzbudza zachwyt nie tylko u fanów klasycznej motoryzacji.
W czasie prezentacji efektów prac specjalistów od detalingu można było na własne oczy zobaczyć, jak w expresowym tempie i na trwałe zmienić kolor samochodu za pomocą specjalnej folii.
Na prawdziwie motoryzacyjnej imprezie nie mogło zabraknąć również Grupy Cargo i symulatora dachowania.
Każdy, kto chce na własne oczy zobaczyć legendarnego Mercedesa 560 SEC musi się nieco pośpieszyć – samochód można oglądać w CH Galena tylko do niedzieli.
[vc_facebook]
Marcin Dudkowski i Mateusz Dąbroś serdecznie zapraszają na kolejny odcinek LIVE poświęcony bieżącym wydarzeniom z…
Drugi dzień matur, czyli dzień egzaminu z matematyki. Zapytaliśmy maturzystów, jakie mają wrażenia po rozwiązaniu…
Za nami pierwszy dzień XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Jest to szerokie, różnorodne i otwarte forum…
Na Małym Rynku w Jaworznie co wtorek i piątek odbywa się targ, miejsce to wtedy…
Najnowsze serwery Supermicro Rack 2U do małej firmy Małe firmy stają coraz częściej przed coraz…
Czym jest serwis wadyzalety.pl? Mówi się, że wszystko ma swoje wady i zalety. Jest to…
View Comments
Autko fajne, ale niepotrzebny wsiowy tuning ze zmniejszonymi rejestracjami. Żeby się o nie starać, według rozporządzenia p. Wojciech powinien mieć w pojeździe zmniejszone wymiary miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia takiej tablicy. Musiał też złożyć oświadczenie w Wydziale Komunikacji, że te "normalne" mu nie wejdą. Poświadczyłby nieprawdę podczas rejestracji? Nie chodzi tylko o niego bo więcej jest takich "indywidualistów". Policja i diagności SKP stopniowo odbierają im dowody rejestracyjne i kierują do referatów komunikacji o zmianę tablic na tradycyjne. Nie wiem jak urzędy podchodzą do poświadczenia nieprawdy we wniosku o rejestrację, ale można się grubo naciąć chcąc być oryginalnym.