Jedną z najpopularniejszych form reklamy stacjonarnej, spotykaną podczas zakupów spożywczych – zarówno w osiedlowych sklepach, dyskontach jak i supermarketach, są regały reklamowe. Mogą jednak być z powodzeniem wykorzystywane także w innych branżach – na przykład kosmetycznych, papierniczych czy artykułach gospodarstwa domowego. Nośniki reklamowe, które mogą przybierać różne kształty i rozmiary, a których zadaniem jest ekspozycja konkretnych produktów to regały reklamowe. Najczęściej wykonane są z tektury lub połączenia plastiku oraz koszyków i imitują kształt regału, a ich zadaniem jest informacja o nowościach czy promocjach. Na takich standach w kilku miejscach umieszczone jest logo firmy.
Regały reklamowe doskonale wpisują się w wystrój sklepów – niezależnie od wielkości. W tekturowych standach mogą być eksponowane lekkie towary i małe produkty, a także ulotki i informacje, które klienci mogą zabrać ze sobą w ramach prowadzonych działań promocyjnych. Z tego powodu, można je z powodzeniem umieszczać w różnych przestrzeniach publicznych, także holach galerii handlowych czy korytarzach instytucji publicznych.
Cięższe produkty jak na przykład puszki czy szklane butelki należy eksponować w stabilniejszych regałach reklamowych, o wzmocnionym stelażu – które utrzymają wagę towarów. Doskonale sprawdzą się do tego standy o podstawie wykonanej z koszyków.
Podstawowym celem, jaki mają spełniać regały reklamowe jest zwrócenie uwagi klienta i nakłonienie do dokonania zakupu konkretnego produktu. Dobrym przykładem na wykorzystanie regałów jest wprowadzenie do sprzedaży nowego produktu, zmiana szaty graficznej istniejących już towarów lub objęcie promocją wybranych artykułów.
Regały ustawiane są między sklepowymi alejkami, jako dodatkowe miejsce ekspozycji – można go przesuwać w zależności od potrzeb i zainteresowania klientów. W ten sposób standy reklamowe skutecznie wspierają prowadzone kampanie promocyjne i wpływają na zwiększenie sprzedaży.
Aby standy reklamowe dobrze spełniały postawione im zadania, powinny być tak zaprojektowane, aby przyciągały uwagę potencjalnych klientów, a estetyka wizualna projektu graficznego budziła zainteresowanie stałych klientów. Szata graficzna regału reklamowego ma być tak skomponowana z produktem, aby tworzyły spójną komunikację.
Warto wybierać standy produkowane z wysokiej jakości materiałów, które gwarantują odporność na uszkodzenia mechaniczne. Dzięki innowacyjnym i kreatywnym rozwiązaniom, regał może być spersonalizowany pod kątem potrzeb klienta. Sam montaż i demontaż regałów reklamowych jest z reguły prosty i intuicyjny.
Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…
XVI Edycja Motoserca odbyła się w sobotę 18 maja na jaworznickim Rynku. [gallery size="full" columns="1"…
"Rolkuj po nadzieję", czyli akcja zorganizowana przez jaworznickie Hospicjum Homo-Homini im. św. Brata Alberta odbyła…
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Jaworznie informuje o zmianie rozkładu jazdy autobusów przewoźnika 19 maja. Zmiana…
W dzisiejszym odcinku wybieramy się do zakątka niemal zupełnie nieznanego, ukrytego pomiędzy Długoszynem i Dąbrową…
18 maja na ul. Podwale, w okolicy skrzyżowania z ul. św. Wojciecha, będą prowadzone gwarancyjne…