Marketing jest dziedziną bardzo rozległą, pełną nietypowych zagrywek i strategii, a także wymagającą dużej dozy kreatywności. Możemy jednak ułatwić sobie zadanie, a przy okazji także zwiększyć zasięgi planowanej czy już prowadzonej kampanii reklamowej, jeżeli wykorzystamy do tego odpowiednie narzędzia. Jednym z nich mogą okazać się gadżety i materiały promocyjne.
1. Gdy wchodzimy na nowy rynek
2. Gdy chcemy utrzymać stałych klientów
3. Gdy szykujemy nową akcję promocyjną
Jedną z najczęściej występujących sytuacji, która sprawia że sięgamy po gadżety i materiały promocyjne, jest ekspansja firmy na nowy rynek. Dzięki upominkom dla potencjalnych klientów jesteśmy w stanie sprawić, że nazwa marki zapadnie im w pamięci. Ważnym jednak jest, aby zadbać o rodzaj oraz jakość produktów, jakimi chcemy się promować. Zamiast tysięcy nieszczególnie ładnych artykułów piśmienniczych czy ulotek dobrym pomysłem jest przygotować mniejszy nakład materiałów, ale za to o lepszym standardzie i większej użyteczności dla osoby, która taki upominek dostanie. Dzięki temu nasza firma będzie kojarzyła się pozytywnie, zamiast przynosić na myśl mało ekologiczne działanie czy nieatrakcyjną ofertę.
Honorowanie klientów, z którymi mamy długotrwałą relację jest więcej niż dobrym pomysłem. Możemy oczywiście proponować im różne rabaty i zniżki na nasze usługi, jeżeli jednak już wyczerpiemy pulę możliwości w tym zakresie, ciekawą propozycją może być jakiś drobiazg od firmy, dodany na przykład do kolejnej umowy czy zamówienia. W przypadku gadżetów reklamowych skierowanych do stałych klientów jesteśmy w stanie dokładnie określić, jak dużo ich potrzebujemy, a więc możemy też przeznaczyć większy budżet na jedną sztukę upominku. Komplet długopisu i pióra z eleganckim grawerem lub inne, podobne akcesorium może być miłym dodatkiem do preferencyjnych warunków, jakie proponujemy naszym stałym klientom.
Praktycznie każda firma co najmniej raz w życiu miała okazję prowadzić lub uczestniczyć w kampanii promocyjnej. Zwykle w takiej sytuacji korzysta się z różnych materiałów, które mają na celu sprawić, by odbiorcy kampanii zapamiętali ją i ewentualnie później skorzystali z naszej oferty. Wykorzystanie gadżetów reklamowych pozwala na lepsze i sprawniejsze zrealizowanie tego celu, dzięki czemu więcej osób powróci do nas, gdy będzie potrzebowało produktu lub usługi, którą oferujemy. Więcej na ten temat znajdziesz na: https://promoteca.pl/.
undefined
Maciej Sierpowski zwyciężył w plebiscycie dotyczącym wyboru sprzedawcy roku w Jaworznie. Maciej Sierpowski na co…
W trakcie inauguracji pierwszej sesji Sejmiku Województwa Śląskiego VII kadencji, Wojciech Saługa został wybrany na…
Służby podsumowują miniony długi weekend majowy pod kątem bezpieczeństwa. Ubiegła majówka to nie tylko uroczystości…
Z okazji Światowego Dnia Ziemi jaworznicki oddział Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami przygotował quiz, na który…
W Jaworznie w Jeleniu ma powstać nowa fabryka płyt budowlanych, które będą wytwarzane z tworzyw…
W czwartkowe słoneczne popołudnie 25 kwietnia uczniowie jaworznickich szkół podstawowych zmierzyli się z zawiłością pisowni…