Spersonalizowane notesy firmowe to doskonała forma reklamy – skuteczna, a przy tym niedroga. Nie musimy posiadać wielkiego budżetu na taką inwestycję.
Najtańszą formą notesów są bloczki z firmowym nadrukiem doklejone do sztywnego kartonika, co zapewnia łatwość notowania również w sytuacji jeżeli nie siedzimy przy biurku. Dodatkową zaletą notesów firmowych jest fakt, że pełnią one funkcję użytkową – przydają się każdemu, niezależnie od obejmowanego stanowiska czy wykonywanych obowiązków, dlatego tej formy reklamy nie można uznać za nachalną. Wręczając klientowi czy kontrahentowi upominek w postaci firmowego notesu możemy mieć więc pewność, że chętnie zostanie on przyjęty i nie wyląduje w koszu czy głęboko w szufladzie, a logo na okładce przez długi czas będzie przypominać obdarowanemu o pozytywnych skojarzeniach związanych z naszą firmą. Aby jednak notes dobrze spełniał swoją reklamową funkcję, musi być odpowiednio spersonalizowany.
Możliwości personalizacji notesów firmowych są ogromne. Możemy nie tylko wybrać dowolny format ale i dopasować do potrzeb naszej grupy docelowej każdy z parametrów – od rozmiaru przez liczbę stron, wygląd wnętrza, stylistykę aż po rodzaj oprawy (twarda, spiralowana, flexi). Co ważne możemy również zdecydować o materiałach, z których zostaną wykonane okładki oraz blok środkowych stron notesu, co ma szczególne znaczenie chociażby w przypadku firm promujących ekologiczne trendy. Obserwujemy stale rosnące zainteresowanie wśród Klientów naszą linią notesów firmowych EKO – podkreśla Dorota Plewnia koordynator projektów marki dobrekalendarze.pl. Już w ubiegłym roku rozszerzyliśmy nasz asortyment kalendarzy i notesów dla firm o okładki z korka, naturalnego płótna, oklein drewnopodobnych, papieru natura. Klienci coraz chętniej sięgali po ciekawe dodatki w stylistyce eko – oryginalne znaczniki wycięte z drewnianej sklejki z grawerem logo zakładane na gumkę zamykającą notes, obwoluty i papierowej zakładki do notesów z recyklingu, aż po długopisy z kartonu, bambusa, i innych materiałów biodegradowalnych. Widzimy, że świadomość rynku związana z ochroną środowiska naturalnego wzrasta i marki coraz częściej chcą budować wizerunek nowoczesnych firm dbających o planetę.
Personalizując notes możemy samodzielnie zaprojektować wygląd okładki umieszczając na niej reprezentacyjne barwy firmy, jej logo, slogan reklamowy, autorskie zdjęcia czy własnoręcznie stworzoną grafikę. Powinniśmy jednocześnie pamiętać o zachowaniu umiaru. Nie przesadzajmy z ilością ozdobników, unikajmy krzykliwej kolorystyki, postawmy raczej na minimalizm i klasyczną elegancję.
Spersonalizowane notesy firmowe to doskonały pomysł na upominek zarówno dla pracowników firmy, jak i jej klientów czy kontrahentów. Każdy z nich z pewnością doceni taki gadżet i będzie chętnie z niego korzystał zapewniając tym samym naszej reklamie długotrwałą ekspozycję. Niezależnie od branży, w jakiej działa firma, warto pomyśleć o takiej formie promocji, ponieważ skutecznie zwiększa ona rozpoznawalność marki i pomaga budować jej pozytywny wizerunek.
Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…
XVI Edycja Motoserca odbyła się w sobotę 18 maja na jaworznickim Rynku. [gallery size="full" columns="1"…
"Rolkuj po nadzieję", czyli akcja zorganizowana przez jaworznickie Hospicjum Homo-Homini im. św. Brata Alberta odbyła…
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Jaworznie informuje o zmianie rozkładu jazdy autobusów przewoźnika 19 maja. Zmiana…
W dzisiejszym odcinku wybieramy się do zakątka niemal zupełnie nieznanego, ukrytego pomiędzy Długoszynem i Dąbrową…
18 maja na ul. Podwale, w okolicy skrzyżowania z ul. św. Wojciecha, będą prowadzone gwarancyjne…