– Obsługa klientów, tak jak dotychczas, odbywa się płynnie, tyle że w innej formie. Uruchomiliśmy Wirtualne Biuro Obsługi, a więc każdy klient może załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu – wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia. – Wybór formy obsługi należy do klienta. Za pośrednictwem strony internetowej www.tauron.pl można skorzystać z czatu online obsługiwanego przez naszych pracowników. Można skontaktować się z nami poprzez konto w internetowym serwisie obsługowym, wysłać wiadomość e-mail, list, albo też zadzwonić do nas – dodaje prezes TAURONA.
Jak wynika ze statystyk od 15 do 20 marca br. obsługa klientów za pośrednictwem strony internetowej TAURONA wzrosła – w porównaniu z wcześniejszym tygodniem, w którym funkcjonowały punkty stacjonarne – o ponad 10 proc. Liczba wysyłanych wiadomości e-mail wzrosła natomiast o 50 proc. Więcej klientów niż dotychczas dzwoni też na infolinie. W sumie TAURON obsłużył w tym okresie ponad 150 tys. osób.
W obecnej sytuacji najważniejszym zadaniem spółek Grupy TAURON jest zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej i ciepła. Firma utrzymuje również stały kontakt z klientami. W sprawach związanych z dostawą energii elektrycznej oraz sprzedażą prądu i gazu można teraz korzystać z Wirtualnego Biura Obsługi.
– Zakres spraw, które objęte są obsługą przez internet, jest szeroki. Można złożyć dokumenty związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, zawrzeć nową lub przedłużyć dotychczasowa umowę, czy też złożyć wniosek o zainstalowanie licznika energii elektrycznej. Zdalnie załatwiane są również sprawy klientów, którzy podają stan licznika energii do rozliczeń, przepisują licznik na nowego lokatora, czy chcą założyć wniosek o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej – mówi Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż.
Najwygodniejszą formą obsługi jest serwis Mój TAURON. Ta platforma czynna jest siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Korzysta z niej już ponad 1,3 mln klientów indywidualnych oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Serwis umożliwia każdemu klientowi łatwy i natychmiastowy dostęp do faktur, informacji o zużyciu energii oraz formularzy ułatwiających załatwienie różnych spraw związanych z prądem i gazem. Z serwisu Mój TAURON można też korzystać w wersji mobilnej. Zachęcamy więc klientów, by założyli swoje konto w bezpłatnym serwisie Mój TAURON.
– Dziękujemy wszystkim klientom za wyrozumiałość i korzystanie ze zdalnych form obsługi. To rozwiązanie zapewnia w tych trudnych czasach bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i naszym pracownikom – zaznacza Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.
[vc_facebook]
W Geosferze z okazji Dnia Ziemi odbył się piknik ekologiczny dla jaworznickich szkół. Uczniowie mogli…
Na ulicy Wysoki Brzeg doszło do kolizji trzech aut osobowych. Interweniowały dwa zastępy Państwowej Straży…
Zastępy Państwowej Straży Pożarnej interweniowały na ulicy Traugutta, gdzie w jednym z budynków jednorodzinnych doszło…
Otrzymaliśmy od Stowarzyszenia Zielone Jaworzno notę opisującą spotkanie radnego Michała Kirkera i członków stowarzyszenia z…
Jaworznicka Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Grażyny Bacewicz zaprosiła na Dzień Otwarty. Tak więc…
W dzisiejszym cyfrowym świecie pozycjonowanie stron internetowych (SEO) jest kluczowym elementem skutecznej strategii marketingowej dla…