piątek, 19 kwietnia, 2024

Wystartował program lojalnościowy „czerwonego Manhattanu”

Strona głównaDzielniceWystartował program lojalnościowy „czerwonego Manhattanu”

Wystartował program lojalnościowy „czerwonego Manhattanu”

- Advertisement -

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – w minioną sobotę z wielką pompą ruszył program lojalnościowy czerwonego Manhattanu.

Od soboty, każdy, kto robi zakupy w pasażu Manhattan Podłęże na pytanie, czy „zbiera naklejki”, powinien odpowiedzieć – tak! 

Do wygrania są, rzecz jasna, nagrody. A co trzeba zrobić? To proste – najpierw trzeba zapoznać się z regulaminem, a później na specjalnej karcie należy zebrać odpowiednią ilość naklejek.

Sobotni start programu uświetniły m.in. występy artystyczne jaworznickiej młodzieży. Pomysłodawcą programu lojalnościowego jest Stowarzyszenia Manhattan Podłęże.

[vc_facebook]

zobacz też: 

Rusza program lojalnościowy „czerwonego Manhattanu”

- Advertisment -

Borys Budka w reakcji na manipulacje Pawła Silberta z wizytą na JOG

Minister Aktywów Państwowych odpowiedział ostro na wpis internetowy Pawła Silberta na temat przyszłości projektu budowy fabryki samochodów elektrycznych w Jaworznie. Borys Budka ostro skomentował wpis...

XVIII Zlot Food Trucków na Rynku w Jaworznie już w ten weekend

Zapraszamy serdecznie wszystkich mieszkańców i gości na kolejny Zlot Food Trucków, który odbędzie się na jaworznickim Rynku! Nie przegapcie okazji, aby cieszyć się wspólnym...

Centrum Kulturalno-Społeczne w Ciężkowicach otwarte

W Jaworznie Ciężkowicach otwarto Centrum Kulturalno-Społecznego im. Mirosława Ciołczyka. Koszt inwestycji wyniósł około 5,5 mln zł. Centrum Kulturalno-Społeczne swoją siedzibę znalazło budynku dawnej noclegowni, który...