Maseczki chirurgiczne były jednym z pierwszych towarów, który zniknął z hurtowni i aptecznych półek, a z uwagi na obowiązek zasłaniania ust i nosa, zapotrzebowanie na nie wciąż rośnie. Pracownicy TAURONA szyją je więc we własnych domach. W produkcji, a także organizowaniu materiałów i transporcie gotowych artykułów, pomagają kolejne osoby. Z dnia na dzień do akcji włączają się nowi wolontariusze.
– Nie wytwarzamy specjalistycznego sprzętu. Szyjemy maseczki bawełniane, które można samodzielnie zdezynfekować i wielokrotnie używać w drodze do pracy – mówi Bożena Klatecka, specjalista ds. rozliczeń finansowych w TAURON Obsługa Klienta – Przynajmniej w ten sposób możemy wspomóc naszych kolegów w tym trudnym dla wszystkich czasie – dodaje.
Uszyte maseczki nie zastępują środków ochrony osobistej, w które pracownicy wyposażani są w trakcie wykonywania swoich obowiązków. Przyczyniają się natomiast do poprawy ich bezpieczeństwa w drodze do pracy. Dostają je monterzy, energetycy, górnicy, pracownicy ochrony i służb sprzątających.
– „Uszyj maseczki dla swoich kolegów” to coś więcej, niż kolejna inicjatywa z zakresu wolontariatu pracowniczego w TAURONIE. To gest solidarności, ale również wyrazy podziękowania dla tych, którzy pomimo zagrożenia COVID-19 codziennie pokonują drogę do pracy, by w gniazdkach klientów nie zabrakło prądu – mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.
Pracownicy Grupy TAURON włączyli się w walkę z koronawirusem poprzez różnorodne działania. W trakcie epidemii nieprzerwanie dbają o dostawy energii elektrycznej, ciepła i gazu. Aby zapewnić im bezpieczeństwo, firma wprowadziła specjalne środki bezpieczeństwa, m.in. pracownicy spółek strategicznych mają codziennie mierzoną temperaturę ciała, a energetycy, którzy sprawują całodobowy nadzór nad siecią elektroenergetyczną, podzieleni zostali na stałe zespoły bez możliwości rotacji pomiędzy nimi.
Górnicy z kopalni należących do TAURONA odpowiedzieli na apel o krew placówek medycznych ze Śląska, ponieważ w związku z pandemią spadła liczba honorowych dawców. Górnicy oddali w sumie 120 litrów krwi.
W trosce o zdrowie pracowników i klientów, w połowie marca TAURON zawiesił działalność stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe. Od tego czasu prawie 800 tysięcy klientów załatwiło swoje sprawy korzystając ze zdalnych kanałów kontaktu. Największy wzrost został odnotowany przy zawieraniu umów przez internet.
[vc_facebook]
Uroczystości z okazji 30-lecia Placówki Straży Granicznej w Pyrzowicach obfitowały w różne atrakcje, w tym…
Samorządowe Kolegium Odwoławcze uchyliło w całości decyzję środowiskową dla przedsięwzięcia "Budowa instalacji do produkcji płyt…
Maciej Sierpowski zwyciężył w plebiscycie dotyczącym wyboru sprzedawcy roku w Jaworznie. Maciej Sierpowski na co…
W trakcie inauguracji pierwszej sesji Sejmiku Województwa Śląskiego VII kadencji, Wojciech Saługa został wybrany na…
Służby podsumowują miniony długi weekend majowy pod kątem bezpieczeństwa. Ubiegła majówka to nie tylko uroczystości…
Z okazji Światowego Dnia Ziemi jaworznicki oddział Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami przygotował quiz, na który…