środa, 24 kwietnia, 2024

Jak działa nowoczesne contact center?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneJak działa nowoczesne contact center?

Jak działa nowoczesne contact center?

- Advertisement -

W obecnej rzeczywistości rynkowej każde rozwiązanie minimalizujące koszty przedsiębiorstwa, jest godne rozważenia. Łączenie się z klientami czy potencjalnymi kontrahentami za pomocą telefonu lub innych technologii telekomunikacyjnych jest podstawą prowadzenia absolutnie każdego biznesu, dlatego dobrze przygotowana i skrojona na potrzeby danego przedsiębiorstwa lub nawet określonego stanowiska pracy infolinia – daje ogromne korzyści. Zarówno w skali makro jak i mikro – od właściciela firmy po zwykłego pracownika – da się odczuć ogromne korzyści wynikające z zaadaptowania nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych do organizacji.

Jak Cludo.pl może zmienić organizację Twojej firmy

Jedną z takich nowoczesnych propozycji wkraczających przebojem na rynki zdalne jest contact center w chmurze, czyli specjalne dedykowane oprogramowanie do prowadzenia rozmów wychodzących i przychodzących w firmie – prowadzone jednak przez dostawcę jak chociażby Cludo.pl. Dla inwestora i użytkownika takiego systemu najważniejsze jest to, że nie potrzeba inwestować w kosztowną infrastrukturę do takiego oprogramowania, albowiem aplikacja contact center jest zaprojektowana i utrzymywana przez samego dostawcę, na własnych serwerach.

Nie tylko oszczędność pieniędzy

Firma czy pojedynczy jej pracownicy nie muszą więc koniecznie znajdować się ani blisko serwera firmowego, ani nawet w przestrzeni firmowej – mogą zdalnie łączyć się z contact center w chmurze, czyli logować się z poziomu zwykłej przeglądarki internetowej lub względnie wykorzystać do tego celu innowacyjną i intuicyjną aplikację mobilną. Wystarczy więc komputer lub telefon z dostępem do Internetu, aby za pomocą witryny Cludo.pl zalogować się do swojego środowiska firmowego i realizować kolejne zadania związane z wykonywanymi obowiązkami. Warto zajrzeć na https://www.cludo.pl/ by dowiedzieć się więcej.

Takie przejście na nowoczesne contact center w chmurze to nie tylko sposób na ograniczenie własnych wydatków. Dzięki udostępnieniu własnym pracownikom takiego nowatorskiego systemu, zwiększyć można także ich produktywność i wydajność, ponieważ pracownik wyposażony w dedykowane do jego potrzeb narzędzie cyfrowe jest w stanie znacznie szybciej oraz efektywniej wykonywać te same czynności, co w skali marko zawsze przełoży się na zysk dla przedsiębiorstwa. Dlatego śmiało zachęcam do sprawdzenia rozmaitych wariantów tej aplikacji.

 

- Advertisment -

Turniej Boccia na Hali MCKiS

Na hali Widowiskowo-Sportowej MCKiS w Jaworznie odbył się Integracyjny Turniej Boccia. Jego organizatorami byli Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym ,,Ratownik Górniczy”, SP nr 7 w...

Sobieski Górka – osiedle zapomniane

Mieszkańcy osiedla Sobieski Górka skarżą się na pakowanie w obrębie pętli autobusowej. A to nie jest jedyny problem tego miejsca. Osiedle Sobieski Górka to miejsce,...

I Miejski Konkurs Piosenki Dziecięcej „Jaworuś… Jaworek”

„Wesoła Piosenka jest dobra na wszystko”. Tegoroczny Miejski Konkurs Piosenki Dziecięcej zapoczątkował także występy dzieci z jaworznickich Przedszkoli. W dniach 23 oraz 24 kwietnia odbyły...