Gadżety reklamowe od wielu lat cieszą się dużym zainteresowaniem firm. Dzięki nim można wypromować markę i zbudować silną relację z klientem. W dobie internetu możemy się zastanowić, czy warto w nie inwestować. Wszystko na ten temat poniżej.
Jaka jest rola gadżetów reklamowych?
Gadżety firmowe to duża grupa przedmiotów, z których korzysta się na co dzień, reklamując w ten sposób markę. Możemy do nich zaliczyć: zapachy samochodowe, długopisy, pióra, kubki, termosy, notesy, kalendarze, torby bawełniane czy torby z nadrukiem. Dzięki takim elementom klient zawsze będzie pamiętał o firmie i nabierze ona bardziej zindywidualizowany charakter. Gadżety dla firm to jedno z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży. Klient korzysta z upominku , który utrwala istnienie danej firmy. Dzięki swojej uniwersalności z takiej reklamy może korzystać każda firma, niezależnie od rynku gospodarczego. Od handlu, przez sektor usługowy, aż po zakłady produkcyjne czy koncerny paliwowe i farmaceutyczne.
Gadżety reklamowe są przede wszystkim reklamą firmy i dbaniem o samopoczucie klienta. Gadżety są estetyczne wykonane i praktyczne, co pozwala na użycie ich na co dzień. Warto pamiętać, aby nie przesadzać z ilością nadruków, najlepiej gdy umieścimy tylko logo i nazwę firmy. Kolejną zaletą jest dotarcie do każdej grupy docelowej, mogą to być młodsi, starsi lub nawet dzieci. Przedmioty reklamowe są nie tylko dla potencjalnych klientów, ale także dla dotychczasowych. Także dowolność grafiki i gadżetu pozwala na nieograniczone możliwości. Gadżety dla firm są także tanim sposobem na niskobudżetową promocję firmy. Przy zamówieniach zbiorowych płaci się grosze za sztukę.
Jakie są najpopularniejsze gadżety?
Najczęściej produkowanymi gadżetami są długopisy, torby ekologiczne i kubki. Długopisy reklamowe to najtańsza i najpraktyczniejsza forma reklamy. Każdy ma zawsze przy sobie długopis, który przydaje się, gdy potrzebuje coś zanotować. Torby bawełniane są idealne do pakowania upominków, na zakupy czy na siłownię. Dzięki torbom ekologiczny dba się także o środowisko, co podkreśla PR firmy. Kolejnym upominkiem są kubki reklamowe, które wyróżniają się ciekawym designem i pozwalają na osobistą relację z przedmiotem. Zawsze gdy się spotykamy, chcemy odpocząć lub dzielimy czas z kimś, pijemy z kubka. Dobrym pomysłem jest także dystrybucja kubków termicznych z logo firmy, dzięki czemu klient zawsze go ma przy sobie.
undefined
Wierzę i dzisiaj kolejny raz stawiam sobie pytania, jak tę moją wiarę pogłębić i jak…
Świadomość obywatelska naszego społeczeństwa niestety nie jest w najlepszej kondycji. Niby jesteśmy już 20 lat…
Przenieść się wypada do epoki średniowiecza; do jej mroków i tajemnic oraz niedopowiedzeń. To właśnie…
Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…
XVI Edycja Motoserca odbyła się w sobotę 18 maja na jaworznickim Rynku. [gallery size="full" columns="1"…
"Rolkuj po nadzieję", czyli akcja zorganizowana przez jaworznickie Hospicjum Homo-Homini im. św. Brata Alberta odbyła…
View Comments
Jasne, że warto! Ja praktycznie co roku jeżdżę na targi reklamy i poligrafii do Nadarzyna szukać firm u których takie gadżety będę mógł zamawiać. Teraz kolejne mają się odbyć 10 lutego mam nadzieję, że plany się nie pokrzyżują i wszystko odbędzie się zgodnie z planem.