Odnosząc się do interwencji, którą 14 października opisywaliśmy na naszym portalu, o problemie mieszkańców z dostaniem się do lekarza w niektórych placówkach medycznych, bądź niemożnością dodzwonienia się do nich, a konkretniej o sytuacji pana Wojciecha, który nie mógł się zaczepić, mając wykupiona już szczepionkę i dostać do lekarza w Centrum Medycznym ELVITA. Nasza redakcja otrzymała odpowiedź od mgr Beaty Cabały dyrektor ElVITY, poniżej publikujemy treść:
„Wyzwania, z którymi obecnie się mierzymy, dotyczą całej służby zdrowia w Polsce i związane są bezpośrednio z sytuacją epidemiczną. Obecnie nasze centrum medyczne pracuje w ograniczonym składzie personelu lekarskiego i administracyjnego ze względu na obowiązkową kwarantannę lub izolację części pracowników w związku z COVID-19. Mniejsza liczba pracowników, a także reżim sanitarny i ograniczenia liczby osób przebywających jednocześnie w placówce medycznej mogą powodować tymczasowe utrudnienia w obsłudze pacjentów. Osoby, które mają własną szczepionkę przeciw grypie przyjmujemy w trybie pilnym, starając się zorganizować wykonanie iniekcji tego samego dnia. Jednak ze względu na opisane wyżej okoliczności czas oczekiwania może ulec wydłużeniu.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy i zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić ciągłość funkcjonowania naszego centrum medycznego i świadczyć potrzebne usługi medyczne mieszkańcom Jaworzna. Personel placówki pracuje z dużym zaangażowaniem i poświęceniem, aby utrzymać dostępność opieki zdrowotnej.”
Pandemia potrwa na pewno jeszcze wiele miesięcy, dlatego przed naszą służbą zdrowia, jak i nami pacjentami, czeka jeszcze wiele wyzwań i poświęceń.
Więcej w sprawie:
Co się dzieje z przychodniami? „Dzwonię już tyle dni i nikt nie odbiera”
[vc_facebook]
najgorsza przychodnia w Polsce , personel pomocniczy bez serca bez logicznych propozycji ,kłamliwy i wiele negatywnych przymiotników można użyć , lekarze różnie leczą z różnymi efektami jak to lekarze