Agencja reklamowa – 4 podstawowe pojęcia dla klientów

REKLAMA

Czym jest automatyzacja marketingu, jak działa powiadomienia push lub co to jest „voice search”. Zanim zdecydujesz się na to, aby agencja reklamowa prowadziła Twoją kampanię, powinieneś poznać te zagadnienia. Ułatwią one komunikację na poziomie klient-agencja, sprawią, że lepiej zrozumiesz zadania wykonywane przez profesjonalistów i będziesz miał nad nimi większą kontrolę!

1. Agencja reklamowa a automatyzacja marketingu

2. Czym jest landing page?

3. Voice Search – podstawowa definicja

4. Powiadomienia push – na czym to polega?

W tym artykule zostaną opisane cztery zagadnienia, które powinieneś znać. Agencja reklamowa będzie miała, dzięki temu nieco ułatwione zadanie, kiedy będziesz chciał skorzystać z jej usług. Tłumaczenie tych zagadnień mogłoby zająć zbyt dużo czasu, tak możesz wszystko pojąć bez ingerencji osób trzecich. Profesjonalna agencja reklamowa powinna sama oferować materiały, między innymi na blogu. Opiszemy w skrócie kilka podstawowych pojęć, resztę informacji znajdziesz pod wskazanymi linkami.

Agencja reklamowa a automatyzacja marketingu

Automatyzacja marketingu, jak sama nazwa wskazuje, sprawia, że większość procesów marketingowych, jak niektóre małe kampanie prowadzone są z automatu w czasie rzeczywistym. Jest to możliwe, dzięki algorytmom i sztucznej inteligencji, która odpowiada za cały proces. Automatyzacja marketingu to jednak wiele więcej, sprawdź link i przekonaj się sam!

Czym jest landing page?

Jesteś na jednej ze stron większego portalu. Kiedy klikniesz w odpowiedni link, zdjęcie, reklame lub sponsorowany post, zostaniesz przekierowany na landing page, czyli docelową stronę danego portalu. Więcej na temat landing page dowiesz się pod tym linkiem. To naprawdę ciekawy i skuteczny sposób pozyskiwania klientów!

Voice Search – podstawowa definicja

Voice Search opiera się na mowie. Zamiast wystukiwać na klawiaturze hasło, które ma zostać wyszukane, wystarczy je wypowiedzieć. System wychwyci mowę, uzupełni polę „szukaj” i znajdzie dla Ciebie pożądaną treść. Bardzo pomocna i ciekawa funkcja, o voice search warto dowiedzieć się nieco więcej!

Powiadomienia push – na czym to polega?

Nieco denerwująca, lecz jak się okazuje skuteczna funkcja w marketingu i sprzedaży. Powiadomienia push to nic innego jak wyskakujące okienka w przeglądarce zachęcające do zakupu lub wejścia na daną stronę. Najczęściej można je wyłączyć małym znakiem „x” w prawym górnym rogu. Istnieją także powiadomienia push na urządzenia mobilne. Dowiedz się o tym nieco więcej, bo naprawdę warto!

undefined

- REKLAMA -
Zewnętrzne linki