REKLAMA

Nie zawsze firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami osób, które nią zarządzają. Zdarza się, że marketing jest prowadzony w zły sposób lub zostaje całkowicie pominięty, co stanowi ogromny błąd. Dlaczego pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to najlepszy ratunek dla firmy, która nie radzi sobie w dobie internetu? Wyjaśniamy.

Nie zawsze firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami osób, które nią zarządzają. Zdarza się, że marketing jest prowadzony w zły sposób lub zostaje całkowicie pominięty, co stanowi ogromny błąd. Dlaczego pozycjonowanie w wyszukiwarce Google to najlepszy ratunek dla firmy, która nie radzi sobie w dobie internetu? Wyjaśniamy.

Polskie przedsiębiorstwa radzą sobie coraz gorzej. Pozycjonowanie może im pomóc

W sytuacji, gdy sklep internetowy lub firma usługowa nie są rozpoznawalne wśród potencjalnych klientów, przyczyny należy szukać w prezentowanej ofercie. Być może asortyment jest za mało zróżnicowany, a produkty albo usługi za drogie? Jeśli nie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że firma stosuje nieskuteczne reklamy, nie wspominając o przypadkach, kiedy w ogóle nie korzysta z możliwości marketingu.

W XXI wieku sprzedaż internetowa koncentruje się wokół umiejętnie wdrażanych kampanii SEO i PPC. O ile jednak płatne reklamy nie przynoszą efektów na dłuższą metę, pozycjonowanie stron internetowych radzi sobie z tym znakomicie. W jaki sposób wprowadzanie zmian na stronie oraz poza nią może zwiększyć na niej ruch? Zapoznaj się z poniższymi punktami:

  • OPTYMALIZACJA – są to podstawowe działania, których przeprowadzenia podejmują się Agencje SEO w ramach pozycjonowania. Dotyczą one przygotowania strony do tego, aby wyświetlała się ona na wysokich, jeśli nie na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce. Kompleksowa optymalizacja obejmuje m.in. nasycenie treści, opisów produktowych oraz tekstów publikowanych na stronie, odpowiednimi frazami. Obecne w tekstach słowa-klucze działają rankingująco, to znaczy wpływają na zwiększenie widoczności strony w Google. Do działań związanych z optymalizacją zalicza się też zmiany w strukturze witryny, a także w samym kodzie źródłowym. Minimalizują one ryzyko błędów, skracają czas potrzebny na wczytanie się zawartości oraz ułatwiają użytkownikom (i robotom wyszukiwarek) korzystanie ze strony.

  • CONTENT MARKETING – doskonały środek promocji dla firm, które nie są dobrze rozpoznawalne na rynku. Za pomocą profesjonalnych tekstów, napisanych przez specjalistów od marketingu internetowego, można oddziałać na podświadomość internautów w taki sposób, aby zachęcić ich do zakupu. Jest to tzw. reklama pośrednia, daleka od natarczywych haseł czy pstrokatych bannerów, wyświetlających się na każdym kroku. Content marketing pozwala wpłynąć na decyzje zakupowe użytkowników sieci, bez wywierania na nich presji.

  • LINK BUILDING – pozycjonowanie stron internetowych nie obejdzie się bez pozyskiwania cennych odnośników z serwisów zewnętrznych. Linki zdobyte w legalny sposób mogą bardzo posłużyć stronie firmowej. Jedną z głównych korzyści jest wyższa pozycja w wyszukiwarce, co błyskawicznie przekłada się na zwiększenie ruchu i sprzedaży. Skuteczność link buildingu jest duża, jednak należy uważać – kupowanie odnośników lub masowa wymiana linków nie są lubiane przez Google. Część z nich jest wręcz zabroniona.

Chcąc pomóc słabo prosperującej firmie, najkorzystniejszą drogą będzie skorzystanie ze wsparcia Agencji SEO, jak na przykład AFTERWEB. Dysponując fachowym wsparciem osób, dla których pozycjonowanie to codzienność, można być spokojnym o los swojej strony internetowej.

- REKLAMA -
Zewnętrzne linki

1 KOMENTARZ

  1. Pozycjonowanie się sprawdza ale tradycyjne gadżety tez nie wychodzą z mody. Byłem lutym w Nadarzynie na remadaysach i tam jest mnóstwo firm zajmujących się reklamą. W lutym znów pojadę na te targi, zobaczę co ciekawego będą mieć wystawcy