Remarketing – czym jest i jak wykorzystać go w swoim e-commerce?

Działania promocyjne budują świadomość marki i pozwalają zwiększyć zainteresowanie klientów oferowanymi produktami. Forma reklamy oraz kanały emisji dostosowuje się jednak do konkretnej strategii. Warto wiedzieć, jakie korzyści płyną z zastosowania środków, monitorujących zachowania konsumentów.

Opis

Remarketing stanowi określenie kampanii reklamowej prowadzonej w ramach działań opierających się na wykorzystaniu narzędzi Google Ads. Strategia promocyjna pozwala zwiększyć osiągane wyniki sprzedażowe. Generowany przekaz promocyjny dociera bowiem do dużej liczby użytkowników. W remarketingu wykorzystuje się pliki cookies umieszczone w przeglądarce. Ciasteczka zapamiętują aktywność użytkownika, wyświetlając reklamy w obrębie odwiedzanych przez daną osobę witryn. Po powrocie na stronę docelową odbiorca dokonuje zakupu promowanego produktu.

Rodzaje

Remarketing ma dwie odmiany. Statyczne działania opierają się na generowaniu przekazu niezależnego od części witryny odwiedzanej przez danego użytkownika. W przypadku dynamicznego remarketingu wyświetlana reklama dotyczy konkretnego produktu obejrzanego przez osobę na stronie internetowej. Odbiorca może wówczas odwiedzić witrynę docelową i dokonać zakupu. Remarketing dynamiczny stanowi doskonałe rozwiązanie dla e-handlowców. Kampanie efektywnie wpływają bowiem na osiągane wyniki sprzedażowe.

Korzyści

Remarketing pozwala zwiększyć zainteresowanie klientów daną firmą. Formy generowanego przekazu reklamowego uzależnione są od rodzaju platformy, w obrębie której tworzona jest lista aktywności odbiorców. Google Ads pozwala na tworzenie graficznej promocji lub materiału audiowizualnego. Facebook umożliwia natomiast udostępnianie klientom postów, filmów reklamowych oraz wpisów w obrębie platformy Instagram. Remarketing znalazł swoje zastosowanie na LinkedIn i Bing Ads.

Chcąc osiągnąć sukces w e-commerce, warto wykorzystywać efektywne strategie promocyjne. Duże udogodnienie stanowią również nowoczesne systemy transakcyjne, dostosowujące rozwiązania do zapotrzebowania klientów. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są na stronie internetowej https://www.dotpay.pl/.

 

agencja

Recent Posts

Ministerstwo Infrastruktury o planach związanych a autostradą A4. Od 2027 roku przejazdy mają być darmowe

Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…

7 godzin ago

Motoserce biło na Rynku

XVI Edycja Motoserca odbyła się w sobotę 18 maja na jaworznickim Rynku. [gallery size="full" columns="1"…

9 godzin ago

„Rolkuj po nadzieję”, czyli pasjonaci rolkowania w akcji

"Rolkuj po nadzieję", czyli akcja zorganizowana przez jaworznickie Hospicjum Homo-Homini im. św. Brata Alberta odbyła…

11 godzin ago

PKM Jaworzno – zmiana rozkładu jazdy 19 maja 2024

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Jaworznie informuje o zmianie rozkładu jazdy autobusów przewoźnika 19 maja. Zmiana…

12 godzin ago

Jaworzno mało znane – Porzucone nagrobki

W dzisiejszym odcinku wybieramy się do zakątka niemal zupełnie nieznanego, ukrytego pomiędzy Długoszynem i Dąbrową…

13 godzin ago

Zmiana organizacji ruchu na ul. Podwale 18 maja

18 maja na ul. Podwale, w okolicy skrzyżowania z ul. św. Wojciecha, będą prowadzone gwarancyjne…

24 godziny ago