REKLAMA

Borykasz się z brakiem miejsca w mieszkaniu lub biurze i nie wiesz, gdzie przechowywać zgromadzone rzeczy, których akurat nie potrzebujesz? A może postanowiłeś urządzić wygodny gabinet do home office, ale nie chcesz wyrzucać dotychczasowych mebli, księgozbioru czy sezonowych ubrań, które dotychczas swoje miejsce znalazły w pomieszczeniu przeznaczonym do nowej aranżacji? Świetnym rozwiązaniem Twoich problemów będzie self storage, czyli samoobsługowe boksy magazynowe. Dowiedz się więcej na ten temat!

Czym jest self storage?

Usługi self storage przywędrowały do Polski z USA, gdzie już od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Terminem tym określa się boksy do wynajęcia, które są wydzielane w obrębie większego budynku. Najczęściej firmy budują specjalne obiekty i dzielą je na wiele komórek o różnej powierzchni. Każdy boks stanowi odrębną, zamykaną przestrzeń. Na wynajem magazynu mogą zdecydować się osoby prywatne lub firmy. Najemca podpisuje umowę na wybrany czas (wiele przedsiębiorstw przewiduje również umowy na czas nieokreślony, w których zaznaczony jest termin wypowiedzenia) i w ten sposób otrzymuje wyłączny dostęp do swojego boksu. Kod dostępu lub karta pozwala najemcy na dostęp do przechowywanego mienia o dowolnej porze (24 h na dobę). Obsługa obiektu oraz inne osoby postronne nie wchodzą do takiego pomieszczenia, dzięki czemu zgromadzone mienie jest całkowicie bezpieczne. Po stronie wynajmującego pozostaje utrzymanie obiektu i pozostających w nim boksów w odpowiednim stanie technicznym. Magazyny do wynajęcia są wykorzystywane do przechowywania różnych rzeczy (w tym np. papieru, odzieży, urządzeń RTV czy AGD), które wymagają zapewnienia optymalnych warunków. Z tego powodu wszystkie boksy magazynowe muszą być ogrzewane – w umowie powinien znaleźć się zapis o utrzymaniu stałej temperatury (np. 15 stopni C). Ważne jest także bezpieczeństwo zgromadzonego mienia, dlatego najczęściej obiekty posiadają systemy alarmowe. Ich właściciele mogą zatrudniać również stróża lub ochronę czuwającą nad bezpieczeństwem budynku i poszczególnych magazynów.

Boksy magazynowe – gdzie znaleźć oferty?

Usługi typu self storage cieszą się w Polsce rosnącym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców oraz osób indywidualnych, dlatego konkurencja na rynku cały czas rośnie. W każdym większym polskim mieście bez problemu można znaleźć samoobsługowe boksy magazynowe do wynajęcia o różnych powierzchniach. Na co zwrócić uwagę podczas wyboru magazynu? Dla wielu osób kluczowa jest lokalizacja – dogodny dojazd do wynajętego magazynu szczególnie cenią sobie właściciele sklepów internetowych, którzy chcą tutaj przechowywać nadwyżki towaru czy firmy wykorzystujące boksy magazynowe na zapasowe materiały biurowe. Mieszkańcy Śląska mogą zainteresować się propozycją firmy Róża Rent (https://rozarent.pl) z Katowic. Oferuje ona nowoczesne boksy do wynajęcia w obiekcie usytuowanym przy ul. Hutniczej. Klienci mogą tutaj wybierać mini magazyny o 5 różnych powierzchniach, znajdujące się na ogrzewanej hali z całodobową ochroną. Do każdego boksu dostęp ma wyłącznie najemca (oraz ewentualnie osoby przez niego upoważnione), dlatego bez obaw można w nim przechowywać nawet służbową dokumentację zawierającą np. dane osobowe chronione przez ustawę RODO. Do dyspozycji Klientów pozostaje duży parking, na teren hali można wygodnie wjechać samochodem, aby rozładować lub załadować towar.

Boksy do wynajęcia – pomysł na to, jak utrzymać porządek w pracy

Wynajmujesz niewielkie biuro, a Twoja działalność powoli się rozrasta? Zgromadzone segregatory z dokumentami oraz zapasy materiałów biurowych (pieczątek, tuszu do drukarek, papieru do ksero, spinaczy, notesów, długopisów i innych drobiazgów niezbędnych do codziennej pracy biura) zaczynają być kłopotliwe? Zastanawiasz się, jak utrzymać porządek w pracy? Boksy do wynajęcia to idealny sposób, aby za niewielką opłatą zyskać dodatkowe miejsce na przechowywanie firmowego mienia. Z powodzeniem możesz w nich zmagazynować także sprzęt, którego akurat nie używasz czy materiały przygotowane na kampanię promocyjną (np. kalendarze, ulotki, katalogi, broszury oraz inne gadżety z logo Twojej marki). Więcej informacji na ten temat znajdziesz w artykule: „Jak utrzymać porządek w pracy?„. Zajrzyj i przekonaj się, że mała powierzchnia nie musi oznaczać ogólnego chaosu i braku uporządkowania zmniejszającego wydajną pracę zespołu.

Self storage pomocne przy organizacji biura w domu

Obecnie coraz popularniejsza staje się praca zdalna. Home office w wielu firmach stał się rzeczywistością, w której muszą na nowo odnaleźć się pracownicy. Zdalna praca wymaga odpowiedniego skupienia, aby zachować dotychczasową wydajność. Bardzo ważne jest przygotowanie komfortowego miejsca sprzyjającego wykonywaniu zawodowych obowiązków. Jak zorganizować biuro w domu? Najwygodniej jest wyznaczyć osobną przestrzeń służbową. Może to być oddzielny gabinet lub strefa wyznaczona w salonie czy sypialni. Ważne jest jednak, aby dane miejsce było wykorzystywane wyłącznie do pracy. To pozwoli Ci zachować work life balance i uniknąć poczucia, że praktycznie 24 godziny na dobę pracujesz, a efekty Twojego poświęcenia i tak są znikome. Więcej na temat tego, jak zorganizować biuro w domu, przeczytasz na blogu Róża Rent: Home office – jak zorganizować biuro w domu. Sprawdzone porady pozwolą Ci uniknąć często powtarzających się błędów oraz szybko i sprawnie wykonywać służbowe zadania.Coraz więcej osób z domu prowadzi firmę, a z Klientami umawia się np. w salach konferencyjnych wynajętych w coworkingu. W takim przypadku jednak problemem może stać się nadmiar zgromadzonej dokumentacji, materiały promocyjne przeznaczone na branżowe targi, konferencje czy eventy. Boksy magazynowe do wynajęcia stanowią wtedy doskonałe rozwiązanie. Możesz tutaj przechowywać dodatkowe wyposażenie firmy, a z domu jedynie zarządzać swoim biznesem. To pozwoli Ci uniknąć ciągłego bałaganu w przestrzeni mieszkalnej, która ma przecież służyć wypoczynkowi całej rodziny.

Wynajem mini magazyny – sposób na uporządkowanie Twojego mieszkania

Wynajem magazynu z wyłącznym dostępem to doskonały sposób, aby nie tylko uporządkować przestrzeń w biurze, ale także w niewielkim mieszkaniu. Ograniczony metraż dla wielu osób stanowi duży problem logistyczny. W takim przypadku przydatna okazuje się blokowa piwnica czy ogrzewany garaż, do którego mogą trafić np. wszystkie domowe narzędzia.Rozwiązaniem będą także samoobsługowe boksy magazynowe do wynajęcia. Za stałą miesięczną opłatą możesz zyskać dodatkową przestrzeń do bezpiecznego przechowywania. Z powodzeniem mogą trafić tutaj sezonowe ubrania (np. zimowe kurtki, płaszcze i obuwie, ciepłe kardigany i inne garderoba całej rodziny), zabawki, nieużywana już wyprawka dziecięca. W mini magazynie możesz przechowywać również przedmioty, których używasz podczas wakacyjnych i zimowych wyjazdów. Rowery, narty, kajaki, deski snowboardowe, namioty, pojemne walizki czy sprzęt i akcesoria biwakowe zajmują naprawdę dużo miejsca. Często ich umieszczenie w mieszkaniu jest bardzo kłopotliwe.  Self storage rozwiązuje ten problem.Suche, ogrzewane i całkowicie bezpieczne pomieszczenie do Twojej wyłącznej dyspozycji stanowi świetny sposób na poradzenie sobie z domowym bałaganem bez konieczności wyrzucania przedmiotów, które mogą się jeszcze przydać. Możesz tutaj przewieźć meble (gdy wymieniasz je na nowy komplet), działający jeszcze sprzęt AGD i RTV. Idealnie sprawdzi się także na zapasy pościeli, dywany, narzuty, zasłony, komplet nieużywanych aktualnie naczyń, sztućców i wiele innych przedmiotów, na które brakuje miejsca w domowych szafach i szafkach.

- REKLAMA -
Zewnętrzne linki