piątek, 29 marca, 2024

Długopis z grawerem to podstawowy gadżet reklamowy dla firmy

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneDługopis z grawerem to podstawowy gadżet reklamowy dla firmy

Długopis z grawerem to podstawowy gadżet reklamowy dla firmy

- Advertisement -

Oryginalne długopisy z własnym nadrukiem dostępne są w wielu różnych kształtach, kolorach i technologiach nadruku, dzięki czemu można je idealnie dopasować do każdej kampanii marketingowej. Według wielu specjalistów od reklamy, to właśnie długopisy z grawerem są najpopularniejszymi i najpraktyczniejszymi upominkami reklamowymi.

Oryginalne długopisy z własnym nadrukiem dostępne są w wielu różnych kształtach, kolorach i technologiach nadruku, dzięki czemu można je idealnie dopasować do każdej kampanii marketingowej. Według wielu specjalistów od reklamy, to właśnie długopisy z grawerem są najpopularniejszymi i najpraktyczniejszymi upominkami reklamowymi.

Długopisy z nadrukiem – właśnie na jaki nadruk postawić?

Producenci korzystają z wielu zaawansowanych technik znakowania gadżetów reklamowych. Każde rozwiązanie ma swoje zalety i wady, dlatego też warto dokładnie zapoznać się z nimi, dzięki czemu będzie można wybrać najlepsze rozwiązanie. Wybór konkretnej techniki nadruku zależy nie tylko od materiału, z którego wykonany jest długopis, ale również od wybranej treści nadruku. Największym zainteresowaniem cieszy się oczywiście tampodruk. Jest to bardzo prosta metoda, która, w dużym skrócie mówiąc, polega po prostu na nanoszeniu tekstu albo grafiki za pomocą specjalnego stempla (tampona). Technika ta doskonale sprawdzi się przy powierzchniach nierównych, chropowatych i zakrzywionych, dlatego też cieszy się tak dużym zainteresowaniem w przypadku nanoszenia nadruków na artykuły piśmiennicze. Przykłady reklamowych długopisów przeznaczonych do nadruku logo można zobaczyć na stronie businessgifts.pl


Praktyczny sitodruk i grawer

Długopisy z nadrukiem mogą być wykonane także metodą sitodruku, która z kolei polega na przenoszeniu specjalnej farby przez cienką siatkę. Największą wadą tej technologii jest to, że sprawdzi się wyłącznie w przypadku prostych wzorów. Dla osób, które w pierwszej kolejności stawiają na trwałe nadruki, zdecydowanie najlepszym wyborem są długopisy z grawerem. Metoda ta wykorzystywana jest przede wszystkim przy znakowaniu metalu i aluminium. Problemy mogą pojawić się także przy bardzo kolorowych grafikach. Nowością na rynku jest specjalny druk UV, dzięki któremu można przygotować naprawdę niesamowite długopisy reklamowe.


Dlaczego warto postawić na długopisy z logo?

Oryginalne długopisy z logo firmy są jedną z najpopularniejszych metod promowania swojej marki. Gadżety tego typu odznaczają się bardzo dużą skutecznością, a co najważniejsze, są subtelne i praktyczne. Kreatywne długopisy firmowe z logo w dzisiejszych czasach są coraz częściej wykorzystywane zamiast wizytówek i ulotek reklamowych. Można je rozdać potencjalnym klientom podczas konferencji, targów albo eventów branżowych. Bardzo wiele firm dodaje długopisy z własnym nadrukiem do zamówień internetowych albo zakupów w sklepie stacjonarnym. Miły i praktyczny prezent tworzy pozytywne relacje i, co najważniejsze, tworzy dobre skojarzenia z daną marką. Olbrzymia popularność długopisów reklamowych wynika także z bardzo atrakcyjnej ceny, dzięki czemu można je wręczyć wielu osobom.


Ekologiczne długopisy firmowe z logo

W ostatnim czasie coraz większą popularność zdobywają ekologiczne gadżety reklamowe. Do wyboru są nie tylko drewniane, ale również długopisy papierowe z nadrukiem. Akcesoria piśmiennicze tego typu wykonane są ze starannie wyselekcjonowanych materiałów i są najlepszym wyborem dla osób zwracających uwagę na środowisko naturalne. Dużym atutem papierowych długopisów jest to, że występują w wielu wariantach kolorystycznych.

1 KOMENTARZ

- Advertisment -

Radosław Sikorski, Minister Spraw Zagranicznych wizytował Jaworznicki Obszar Gospodarczy

Radosław Sikorski, Minister Spraw Zagranicznych osobiście przyglądał się na jakim etapie jest rozwój Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego. Zwracał uwagę na to, że celem kontaktów zagranicznych...

Wielki Piątek w rozważaniach ks. Mirosława Toszy

Wielki Piątek jest dla chrześcijan dniem zadumy nad śmiercią Chrystusa na krzyżu. To jedyny dzień w roku, w którym nie odprawia się nabożeństw. Wierni...

Z Geosfery znikły parkometry. Parking stał się bezpłatny

Z parkingu na Geosferze zostały usunięte parkometry, a parking dla odwiedzających znowu stał się bezpłatny. Z dwóch parkingów na Geosferze w Jaworznie zostały usunięte parkometry...