REKLAMA

W dobie pandemii i w obliczu groźby kolejnego lockdownu zyskuje sprzedaż internetowa. Tak dzieje się m.in. w branży odzieżowej. Zarówno nowi przedsiębiorcy, jak i ci, którzy prowadzą już sprzedaż stacjonarną, rozważają rozwój biznesu w internecie. Jak jednak to zrobić, minimalizując koszty i ryzyko na start? Interesującym rozwiązaniem jest Butik.pl, czyli platforma skupiająca butiki z całego kraju.

Sprzedawanie ubrań w butiku internetowym

O tym, że sprzedaż przez internet generuje zyski, nikogo nie trzeba dzisiaj przekonywać. Kupowanie online jest wygodne i ma szereg zalet. Dlatego klienci tak chętnie zaglądają do sklepów internetowych. Prowadzenie e-sklepu jest również korzystne dla sprzedawców. Koszty takiego przedsięwzięcia bywają niższe niż w przypadku sprzedaży stacjonarnej. Co więcej, istnieją sprytne sposoby, by jeszcze je obniżyć. 

Sprzedawanie ubrań online może też być mniej ryzykowne niż sprzedaż stacjonarna. Szczególnie dotyczy to początkujących przedsiębiorców. Ten sposób prowadzenia biznesu jest bardziej elastyczny. Do tego w internecie znajdziemy przydatne narzędzia, które pomogą nam rozwinąć biznes niskim kosztem.

Butik.pl – co to jest?

Platforma internetowa marketplace Butik.pl skupia butiki z całego kraju. To rozwiązanie wspiera sprzedaż detaliczną sklepów z odzieżą damską. Umożliwia mniejszym sprzedawcom zaistnienie na scenie modowej bez większych nakładów. Oferuje stworzenie swojej strony sprzedażowej nawet za darmo – bez opłat za jej prowadzenie i utrzymanie techniczne.

Na Butik.pl można stworzyć własny butik internetowy. Co więcej, łatwo dotrzeć do nowych klientów. Platforma wspiera rzetelnych sprzedawców, promując ich w ramach serwisu. Co więcej, wspiera nowoczesne formy promocji ubrań, takie jak współpraca z influencerami, promowanie live’ów sprzedażowych, czy tworzenie artykułów z lokowaniem asortymentu.

Kto może sprzedawać na Butik.pl?

Na Butik.pl mogą sprzedawać butiki i sklepy odzieżowe sprzedające nową, nieużywaną odzież damską, obuwie, dodatki oraz biżuterię. Aby się zarejestrować, należy mieć zarejestrowaną firmę lub prowadzić działalność nierejestrową.

Butik internetowy bez ryzyka

Platformy marketplace umożliwiające utworzenie strony sprzedażowej bez opłat to sprytny sposób na zmniejszenie kosztów na start. W takim modelu rozliczenie jest prowizyjne, co oznacza, że niewielki procent od zamówienia jest potrącany jedynie w przypadku sprzedaży. W ten sposób nie trzeba ryzykować, inwestując w stronę internetową, która nie wiadomo, czy się zwróci.

- REKLAMA -
Zewnętrzne linki