Podejrzewam, że nie raz podczas przeglądania Facebooka, wyświetliła się Wam transmisja live, na której ktoś prezentował ubrania, bądź inne produkty z możliwością ich zakupu.
Kilka tysięcy transmisji sprzedażowych dziennie odbywa się za pośrednictwem Facebooka. Najczęściej „na żywo” sprzedawane są ubrania damskie, dziecięce i biżuteria.
Coraz więcej właścicieli małych sklepów decyduje się na to, aby swoje produkty zaprezentować podczas transmisji na żywo. To narzędzie jest szczególnie popularne wśród sprzedawców ubrań.
Więcej takich transmisji zaczęło się pojawiać w trakcie pandemii, kiedy sklepy stacjonarne, pełne nowego, wiosennego towaru, były pozamykane. A nawet jeśli były otwarte, to mało kto do nich w tym czasie zaglądał.
Wielu jednak z nas woli robić zakupy w centrach handlowych. Mamy mnóstwo sklepów w jednym miejscu i w większości są to sklepy, po których wiemy, czego się spodziewać.
Zapytaliśmy jaworznianek, jakie jest ich zdanie na ten temat, czy lubią oglądać takie transmisje sprzedażowe i czy chętnie na nich kupują.
Zdania są podzielone, większość osób lubi oglądać tego typu transmisje i chętnie na nich kupuje, jednak jest i grupa osób, dla których to tylko strata czasu.
Nie lubię transmisji. Szkoda mi na nie czasu.– pani Monika.
Szkoda czasu na takie transmisje. O wiele chętniej kupuje, jak widzę zdjęcie, rozmiar, cena.– pani Wanda.
Nie cierpię tego typu transmisji… i nie oglądam.– pani Anna.
Facebook to oczywiście niejedyna platforma do takich transmisji, ale zdecydowania jedna z najbardziej popularnych i ta najczęściej używana. I większość jaworznianek chętnie z niej korzysta.
[vc_facebook]