Torby papierowe to obecnie jeden z najbardziej popularnych sposobów pakowania. Niezależnie od tego, czy poszukujesz rozwiązania do swojego sklepu czy sposobu na zapakowanie pakietów dla uczestników szkolenia albo podarunków dla klientów firmy, rozważ zakup ekskluzywnych papierowych toreb. Zrobisz dobre wrażenie dla klientach, a jednocześnie zadbasz o ekologię.
Ekologiczne nie znaczy nijakie
Torby papierowe z logo – laminować czy nie?
Wykorzystaj możliwości personalizacji
Ekologiczne nie znaczy nijakie
Torby papierowe z nadrukiem to obecnie najpopularniejsza forma pakowania zarówno zakupów, jak i gadżetów firmowych czy pakietów promocyjnych. Torby papierowe zaczęły zyskiwać znacznie większą popularność, kiedy w Polsce zaczęto więcej mówić o świadomości ekologicznej, wpływie firm na środowisko. Dzisiaj zapakowanie czegoś w torbę z plastiku po prostu źle świadczy o firmie. Coraz większa grupa klientów przywiązuje zaś do tego wagę. Rozwiązaniem, które pozwala pogodzić potrzebę stworzenia funkcjonalnego opakowania i pozytywnego kształtowania wizerunku firmy.
Jeśli jednak zależy ci na tym, aby twoje papierowe torby z nadrukiem były naprawdę eleganckie, korespondowały z ekskluzywnym produktem, zwróć uwagę na jakość papieru, z jakiego wykonana jest torba. Gesti na przykład klasyczne torby z nadrukiem produkuje z papieru offsetowego o gramaturze 140g/m2 lub 190g/m2, natomiast wielu klientów wybiera te produkowane z papieru kredowego o o gramaturach: 170 g/m2 lub 200 g/m2, ponieważ są bardziej eleganckie. Dla klientów poszukujących luksusowych rozwiązań Gesti proponuje torby z najgrubszego papieru kredowego 250 g/m2. Tym z kolei, którzy chcą zaproponować swoim klientom torby w 100% ekologiczne, firma proponuje torby z nadrukiem z papieru o gramaturach: 170 g/m2 lub 200 g/m2. Wszystko zależy więc od efektu, jaki chcesz osiągnąć. Warto dokładnie zweryfikować propozycję dostawcy toreb i upewnić się, że koresponduje ona z twoimi oczekiwaniami.
Torby papierowe z logo – laminować czy nie?
Laminowanie to rozwiązanie, które poleca się przy zamówieniu toreb papierowych z kilku powodów. Przede wszystkim laminowanie stanowi dodatkowe zabezpieczenie papieru, na przykład przed wodą i wilgocią. Torby papierowe z nadrukiem znacznie dłużej prezentują się dobrze. Materiał po laminacji jest także znacznie bardziej odporny na różnego rodzaju uderzenia czy zarysowania, choć tutaj oczywiście trzeba się liczyć z tym, że to nadal jest tylko papier. Laminat pozwala także na uzyskanie bardziej ekskluzywnego efektu. Z pomocą laminatu możesz podkreślić kolor nadruku (i tym samym wyeksponować logo), stworzyć miłą w dotyku, aksamitną powłokę lub podreślić elegancję projektu (matowy laminat).
Personalizowane papierowe torby reklamowe
Nie wszystkie torby reklamowe z logo muszą mieć jeden z kilku standardowych rozmiarów. Na https://www.gesti.pl z powodzeniem możesz zamówić torby papierowe w dowolnym rozmiarze. Wystarczy, że zamówisz ich co najmniej 100 sztuk, co przy zamówieniu firmowym nie jest zbyt dużą wielkością. Warto skorzystać z takiej możliwości. Pozwala ci ona się wyróżnić na tle podobnych projektów, przykuć uwagę klienta, idealnie dopasować opakowanie do tego, co się ma znaleźć w jego środku. Podobnie warto podejść do kwestii uchwytów. Powinny być one dopasowane do zakładanego ciężaru paczki, jej charakteru. Możliwości uchwytów w torbach papierowych także jest bardzo wiele i warto skorzystać z tej oferty. Świadomy wybór grubości i jakości papieru, typu nadruku, laminacji, uchwytów – wszystko to pozwala ci stworzyć projekt torby, która będzie twoją ekskluzywną wizytówką.
undefined