czwartek, 25 kwietnia, 2024

Wypromuj swój biznes w Internecie

Strona głównaPopularneWypromuj swój biznes w Internecie

Wypromuj swój biznes w Internecie

- Advertisement -

Internet staje się jednym z kluczowym miejsc pozyskiwania klientów. Jaki typ reklamy online wybrać? Czy korzystać z narzędzia Google Ads? Dlaczego warto zatrudnić eksperta od prowadzenia kampanii reklamowej w Internecie?

Widoczność na wagę złota

Zeszły rok przyspieszył nieubłaganą rewolucję w świecie reklamy i marketingu – Internet wskoczył na podium strategicznych źródeł zdobywania klientów. O konieczności zaistnienia w sieci przekonały się szczególnie małe i średnie firmy. Dopracowana strona www i NAP-y nie wystarczą w świecie, w którym trwa nieustanna walka o widoczność. Precyzyjnie dopasowana reklama w Internecie – tu głównie Google Ads – celuje właśnie w zapewnieniu firmie odpowiedniej widoczności, decydującej często o „być albo nie być” marki.

Szybko, czytelnie, treściwie – reklama okiem klienta

Reklama internetowa, aby była skuteczną, musi bezwzględnie spełniać kilka warunków. Z perspektywy klienta liczy się przede wszystkim dostępność, czyli widoczność. Treść reklamy musi być czytelna, spójna i dostarczająca kluczowe informacje odnośnie marki lub usługodawcy. Czasem będzie to informacja o promocji w sklepie, czasem numer telefonu, który pozwoli błyskawicznie skontaktować się z ekspertem. Ważne, by ścieżka od wpisania zapytania w wyszukiwarkę po uzyskanie odpowiedzi została skrócona do minimum.

Celnie, strategicznie, z zyskiem – perspektywa marki

Dla zleceniodawcy reklama online jest precyzyjnym narzędziem targetowania klientów zainteresowanych produktem lub usługą. W reklamie tekstowej Google Ads tą precyzję osiąga się dzięki analizie określonych fraz, dopasowanych do zapytań użytkownika sieci. Jest to prosta metoda skracania kontaktu pomiędzy marką, a klientem posiadającym odpowiedni potencjał zakupowy. Podsumowując: celem reklamy jest konwersja.

Dlaczego Google Ads?

Ogromna popularność wyszukiwarki zapewnia możliwie szeroki zasięg, a sprawdzone algorytmy – dotarcie do takich klientów, na których marce zależy. Niezwykle istotną zaletą Google Ads jest korzystny system rozliczania, czyli płatności PPC (pay per click). Użytkownik płaci tylko za reklamy, które faktycznie doprowadziły do przekierowania klienta na stronę. Właściciel firmy ma pełną kontrolę nad reklamowym budżetem, a system nie wymaga minimalnej stawki. Skuteczność kampanii można mierzyć na każdym etapie wdrażania reklam. W razie konieczności zestaw fraz i treść reklamy zmienia się tak długo, aż kampania osiągnie sukces.

Kampanie Google Ads – samodzielnie czy z pomocą eksperta?

Firmy inwestujące w reklamę mogą dywagować na temat tego, czy kampanie Google Ads można prowadzić samodzielnie. System daje taką możliwość ucząc użytkownika „krok po kroku” tworzenia  reklam, ale… w tym momencie mogą pojawić się schody.

Skutki źle zoptymalizowanej reklamy w Internecie

  • Początkujący użytkownik konta GAds nie zawsze jest w stanie realnie ocenić skuteczność kampanii.
  • Częstym błędem są nierealne wymagania związane z zainwestowanym budżetem.
  • Może się też zdarzyć przepalenie budżetu na skutek błędnej oceny kosztów i oczekiwanych zysków.
  • Złe określenie persony, nieprawidłowy dobór fraz, nieznajomość grupy docelowej – to najczęstsze z pułapek, w które wpada właściciel konta reklamowego.

Każdy z powyższych błędów generuje koszty. Kosztem jest również brak przewidywanego zysku.

Kampania pod czujnym okiem eksperta

Samodzielna nauka obsługi kampanii jest niezwykle czasochłonna. Przy korzystaniu z Google Ads sprawdza się prosta zasada: kampanię należy „prowadzić od początku profesjonalnie lub wcale”. Profesjonalnie, czyli z uwzględnieniem kompletu czynników, które podnoszą i obniżają skuteczność kampanii.

Agencje SEO specjalizujące się w prowadzeniu kampanii Google Ads – takie jak getmarketing.pl z siedzibą w Jaworznie – wiedzą, z jakimi obawami borykają się właściciele firm. Doświadczona agencja pracuje nad kampanią kompleksowo – tworzy strategię, analizuje frazy, projektuje i wdraża reklamy, mierzy ich skuteczność, a w razie potrzeby wprowadza szybkie zmiany. Ekspertowi zależy także na optymalizacji kosztów, jakie ponosi klient – kampania ma być skuteczna, ale nie musi pochłonąć majątku. Ważne, by współpraca na linii klient-agencja opierała się na zaufaniu i mierzalnych wynikach, liczonych nie tyle widocznością, co zyskiem.

- Advertisment -

III Konkurs Piosenki „Płyń Głosie po Rosie” – laureaci

W dniu 22.04.2024 r. w Państwowej Szkole Muzycznej I st. im. G. Bacewicz w Jaworznie odbyła się kolejna, III edycja konkursu piosenki wiosennej Płyń...

Czytelnicy alarmują w sprawie wyrzucania odpadów na łąkach

Jedna z naszych czytelniczek informuje o wykrytych górach ziemi zmieszanej ze śmieciami, które zrzucono w terenach zielonych. W rejonie łąk prowadzących do osiedla Sfera zaobserwowano...

Nadciąga XVI edycja Motoserca w Jaworznie

Akcja charytatywna Motoserce Jaworzno 2024 odbędzie się na Rynku Głównym w Jaworznie już 18 maja. Jak podają organizatorzy – najważniejszym założeniem każdej edycji akcji Motoserce...