Reklama zewnętrzna – dlaczego warto się na nią zdecydować?

Reklama w czasach obecnych zdominowana została przede wszystkim przez działania w Internecie. Nie oznacza to jednak, że można zapominać o jej innych formach, tych, które znajdują się w świecie rzeczywistym. Wręcz przeciwnie, powinny być tak samo doceniane i tak samo przygotowywane, jak reklamy znajdujące się w sieci. Dowiedz się, dlaczego w ogóle warto postawić na marketing zewnętrzny i po jakie rozwiązania w nim sięgnąć.

Reklama zewnętrzna, czyli jaka?

Jak sama nazwa wskazuje, reklama zewnętrzna umieszczona jest w świecie zewnętrznym, znajdującym się wokół nas. To ten rodzaj marketingu, z którym spotykamy się najczęściej, ponieważ w zasadzie nie możemy go pominąć. Nasz wzrok po prostu się po niej przesuwa podczas codziennego wyjścia: niezależnie od tego, czy jest to wielki billboard, mała tablica czy ekran, umieszczony  w miejskiej przestrzeni.

Jej zaletą jest świetne dopasowanie do miejskiej przestrzeni oraz wpisywanie się w krajobraz wszędzie tam, gdzie jest najbardziej pożądana. Co więcej, może przyjmować wiele form, od statycznych grafik, aż po wspaniałe nagrania, które prezentowane są na miejskich ekranach. Dzięki temu bogactwu form i różnorodności wpływa na jeszcze większą liczbę osób.

Zawsze obok, gdy najbardziej jej potrzebujemy

Reklama zewnętrzna jest nieinwazyjna, rozgrywająca się stale obok, przyciągająca wzrok wówczas, gdy najbardziej tego potrzebujemy, na przykład podczas oczekiwania na autobus na przystanku albo stania w korku. Dlatego też może zdobywać znacznie więcej klientów, niż reklamy Internetowe. Te ostatnie przez wiele osób są pomijane lub blokowane. Co więcej, konsumenci często odbierają je jako nachalne, niepotrzebne i przeszkadzające.

Reklama zewnętrzna nie jest tak postrzegana. Wszystko dlatego, że pomaga urozmaicić przestrzeń miejską i przyciąga oczy, bawiąc tam, gdzie chcielibyśmy urozmaicenia. W efekcie budzi pozytywne skojarzenia, a wielokrotne jej powtarzanie, na przykład podczas codziennej jazdy do pracy, oznacza, że tym lepiej jest zapamiętywana przez odbiorców.

Duże zasięgi

Kolejna niewątpliwa zaleta reklamy zewnętrznej to jej ogromne zasięgi, znacznie przekraczające te, które możemy zaobserwować w przypadku reklam tradycyjnych czy Internetowych. Wielkoformatowe billboardy czy mniejsze tablice, plakaty czy ekrany LCD – wszystko to współgra ze sobą i razem wpływa na całe tysiące odbiorców. Takiego efektu nie można osiągnąć w żaden inny sposób, ponieważ jedynie reklama zewnętrzna nie może zostać całkowicie pominięta. Przyciąga wzrok i oddziałuje wręcz podświadomie, co sprawia, że większość osób zapamiętuje ją lepiej, niż jakiejkolwiek inne reklamy.

Chcesz poznać bliżej możliwości, jakie daje ci marketing w przestrzeni miejskiej? Jeśli tak, agencja reklamowa Poznań przygotowała dla ciebie szeroką ofertę, dzięki której będziesz mógł dokładnie poznać zalety reklamy zewnętrznej i zdecydować się na inwestycję właśnie w taką formę marketingu.

agencja

Recent Posts

Śnięte ryby w Przemszy

Śnięte ryby zostały zauważone w Przemszy. Sprawa jest już zgłoszona do prezydenta Pawła Silberta. We…

5 godzin ago

[Film] Dziki przy placu zabaw

Rodzina dzików spacerowała przy placu zabaw. Na placu znajdowała się grupa dzieci z opiekunami. Do…

5 godzin ago

Matury 2024. 7 maja – język polski

Rozpoczęły się matury. 7 maja maturzyści zmierzyli się z językiem polskim. Zapytaliśmy ich, jak poszła…

6 godzin ago

I sesja nowej Rady Miejskiej w Jaworznie

Odbyła się I sesja nowej rady Miejskiej w Jaworznie, radni i prezydent złożyli ślubowanie. Został…

6 godzin ago

20 lat Śląskiego w Unii Europejskiej – co nam się udało?

Odkryj, jak 20 lat członkostwa w Unii Europejskiej przemieniło Śląskie, wprowadzając dynamiczny rozwój i nowoczesne…

7 godzin ago

Do jakiego wieku dziecka trzeba płacić alimenty?

Wiele osób wychodzi z założenia, że alimenty na dziecko trzeba płacić do momentu, gdy staje…

9 godzin ago