sobota, 20 kwietnia, 2024

Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneJak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google?

Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google?

- Advertisement -

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby podjąć się samodzielnej próby zwiększenia widoczności strony. Ogólnodostępne Wskazówki dla Webmasterów zawierają szereg przydatnych wytycznych, które określają, jak konkretnie powinna prezentować się witryna, aby została uznana przez Google za wartą uwagi. Wskazówki kładą nacisk na aspekty techniczne i całościowy wygląd strony, dodatkowo na kwestie związane z linkowaniem oraz łatwą dla użytkownika nawigacją. Istotne są również informacje dotyczące strategii, których nie warto stosować, ponieważ obniżają jakość strony. To tyle, jeśli chodzi o teorię. W praktyce, praca nad zwiększeniem widoczności strony www jest długotrwałym i żmudnym procesem. Najprostszym rozwiązaniem jest więc podjęcie współpracy z agencją SEO/SEM, która zadba o skrupulatne wdrożenie wszystkich niezbędnych działań.

Po pierwsze – audyt strony internetowej

Współpraca z Agencją SEO/SEM Widzialni.pl rozpoczyna się od audytu strony pod względem użyteczności dla robotów wyszukiwarek. Na jego podstawie ustalany jest dalszy zakres działań optymalizacyjnych, tworzona jest indywidualna strategia SEO, a także określany jest budżet. Właśnie na tym etapie możliwe jest uzyskanie odpowiedzi na jedno z częściej zadawanych pytań, czyli ile kosztuje pozycjonowanie?

Po drugie – optymalizacja techniczna strony www

Optymalizacja techniczna przygotowuje witrynę do „odwiedzin” robotów sieciowych i jest fundamentem dalszych działań. Obejmuje m.in. takie czynności jak ustawienie meta tagów (tytuły, opisy, frazy kluczowe), wprowadzenie pliku robots.txt, sitemap.xml oraz atrybutu alt. Kwestią techniczną jest również zadbanie o responsywność oraz skrócenie czasu wczytywania się strony. Co ciekawe, prawidłowo przeprowadzona optymalizacja może spowodować pierwsze wzrosty pozycji w rankingu wyników wyszukiwania. Warto zlecić wykonanie tych zadań specjaliście.

Po trzecie – pozycjonowanie strony www

Pozycjonowanie można uznać za clou wszystkich działań. Specjaliści ds. SEO opierając się na własnej wiedzy i doświadczeniu, a także na informacjach zgromadzonych we Wskazówkach dla Webmasterów, podejmują kolejne działania, które mają przybliżyć klienta do osiągnięcia najważniejszego celu, jakim jest zwiększenia widoczności strony internetowej w rankingu Google. Efekt pozycjonowania uzależniony jest od wielu czynników i tylko specjalista jest w stanie wyróżnić elementy warte uwagi, przy jednoczesnej rezygnacji z podejmowania działań w obszarach, które przyniosą rezultaty nieadekwatne do wkładu pracy i środków finansowych. Dopełnieniem pracy pozycjonera jest zadbanie o unikalne treści na stronie, obfitujące w słowa i frazy kluczowe, a także rozbudowanie sieci linków (tzw. linkbuilding).

- Advertisment -

Dni otwarte: Pokazowa instalacja do produkcji płyt z tworzyw sztucznych

W Jaworznie w Jeleniu ma powstać nowa fabryka płyt budowlanych, które będą wytwarzane z tworzyw sztucznych. Inwestorzy zapraszają na Dzień otwarty, podczas, którego zaprezentują...

Jaworzno mało znane – Świetlik

Kiedy słyszymy słowo „świetlik”, to kojarzy nam się ono bądź ze światem owadów bądź z elementami i detalami architektury. W dzisiejszym odcinku wszakże o...

Niedziele handlowe w 2024 roku. Czy 21 kwietnia to niedziela handlowa?

W 2024 roku, podobnie jak w latach ubiegłych przypada 7 niedziel handlowych. W które niedziele mieszkańcy Jaworzna będą mogli zrobić zakupy? Niedziele handlowe w 2024...