Nie ma branży, która nie potrzebuje dobrej reklamy. Współczesne technologie pozwalają zaistnieć w wirtualnym świecie i przykuć uwagę odbiorców z każdego zakątka świata. Jednak i taki rodzaj promocji będzie wymagać uzupełnienia w formie materiałów reklamowych. Jakie z nich najlepiej sprawdzają się w branży hotelarskiej?
Branża hotelarska jest ściśle powiązana z turystyką. Większość odwiedzających przyjeżdża do obiektu w celach wypoczynkowych, zatem obowiązkiem personelu jest zadbać o komfort i dobre samopoczucie swoich gości.
Promocja firmy za pomocą gadżetów to jedna z ulubionych form reklamy wśród przedsiębiorców. Decydując się na artykuły reklamowe można pozytywnie kształtować wizerunek marki. Wręczanie produktów przyniesie szereg korzyści, a to wszystko przy niewielkim nakładzie finansowym.
Warto wiedzieć, że każdy gadżet to doskonały pretekst do nawiązania wartościowych relacji z odbiorcą. Drobny upominek będzie wyrazem szczerego zainteresowania gośćmi odwiedzającymi obiekt. Przedmioty użytkowe, takie jak długopisy, breloki czy notesy, będą później towarzyszyć klientom przez długi czas w ich codziennym otoczeniu. Jeśli obdarowani będą mieli przy tym dobre skojarzenia związane z udanym wypoczynkiem, pozytywne opinie samoczynnie „pójdą w świat”. Jak widać, nawet budżetowe akcesoria są doskonałym nośnikiem reklamy.
Specyficzną cechą branży hotelarskiej jest fakt, że ludzie odwiedzający obiekt niejednokrotnie podróżują setki kilometrów w ciągu roku. To grupa, która odwiedza mnóstwo miejsc noclegowych i przekazuje swoje opinie najbliższym oraz znajomym. Z tego względu szczególnie ważne jest, by zadbać o stały kontakt klienta z logo swojej marki.
Można robić to na różne sposoby. Skuteczną formą reklamy jest parasol plażowy z logo firmy, czapka z daszkiem, okulary przeciwsłoneczne czy parawan. To przedmioty, które podróżny wykorzysta także w innych miejscach – a które same w sobie będą doskonałą reklamą dla hotelu, nawet gdy użytkowane są tysiące kilometrów hotelowej lokalizacji. Dobrym pomysłem są też akcesoria łazienkowe czy niewielkich rozmiarów ręcznik, który przyda się w codziennym użytkowaniu.
Drobny upominek w podziękowaniu za pobyt to nie tylko miłe zaskoczenie dla gościa, ale i sprytny sposób na reklamę swojego obiektu. Warto pamiętać, aby w torbie prezentowej znalazła się elegancka wizytówka z danymi hotelu. Zawartość upominku mogą stanowić próbki kosmetyków, słodycze z logo firmy, notatnik z grawerem, pamięć USB czy drobne przedmioty codziennego użytku (kubek, długopis, brelok na klucze itp.). Takie drobiazgi sprawiają, że odbiorca chętnie wraca myślami do beztroskich chwil, jakie spędził na terenie hotelu, i być może zaplanuje kolejny pobyt w tym samym miejscu, a przynajmniej opowie znajomym o tym, dlaczego warto się tam udać.
Artykuły reklamowe to idealna forma promocji swojej firmy. Nie wymagają dużego budżetu, nie są nachalne, a jednak pozostają w świadomości odbiorców, pomagając kształtować firmowy wizerunek.
Od 30 maja będzie można ponownie korzystać z wodnego placu zabaw na jaworznickich plantach. Od…
W Wolbromiu odbyły się Mistrzostwa Małopolski Juniorów w Judo, które zdominowali reprezentanci TS Wisła Kraków…
Czy można połączyć wypoczynek blisko natury, jednocześnie zachowując pełen komfort i wygodę? W takim przypadku…
Drzwi ukryte, znane również jako drzwi tajemnicze lub kamuflowane, są projektowane tak, aby harmonijnie wtapiały…
Wybór odpowiedniego psychologa online może wydawać się wyzwaniem, szczególnie dla tych, którzy po raz pierwszy…
Regeneracja jest nieodłącznym elementem treningu każdego sportowca. Pomaga ona w przywracaniu sił po intensywnym wysiłku…