REKLAMA

Marzysz o potężnej, muskularnej sylwetce, ale nie możesz zbudować masy mięśniowej? Ilość kalorii w Twoich posiłkach nie jest wystarczająca? Gainer jest idealnym rozwiązaniem dla osób szczupłych, które chcą zapewnić dodatni bilans kaloryczny. Sprawdź, jak to działa!

Stosowanie gainera – podstawowe informacje

Odżywki białkowe na masę, czyli gainery, są preparatami węglowodanowo- białkowymi, o zdecydowanej przewadze elementów węglowodanowych (średnia proporcja w tym zakresie wynosi 4:1). Suplement, poza podniesieniem poziomu spożywanych wartości kalorycznych, ma na celu dostarczenie właściwych składników odżywczych, aby wspierać organizm w okresie wymagających treningów. Właśnie dlatego suplement uzupełniany jest często o zdrowe tłuszcze, witaminy, minerały, kreatynę, glutaminę oraz aminokwasy BCAA.

Suplementy diety dostępne są w asortymencie profesjonalnych sklepów branżowych. Doświadczony sprzedawca udzieli wartościowych wskazówek i doradzi w wyborze najlepszej opcji.

Gainer – dla kogo?

Suplement dedykowany jest sportowcom, którzy planują podnieść kaloryczność diety. Pożądanym następstwem jest efekt anaboliczny, czyli zwiększenie masy ciała, a przede wszystkim- masy mięśniowej. Natomiast klasa uzyskanych kilogramów zależy już od predyspozycji genetycznych, charakterystycznej budowy ciała, ilości spożywanej odżywki, specyfiki jednostki treningowej, a także jej intensywności.

Gainer jest rozwiązaniem uciążliwego problemu wzrostu masy mięśniowej, co wcale nie jest tak rzadkie. Brak efektów prowadzi do szybkiego zniechęcenia się niedoświadczonych miłośników siłowni.

Odżywki na masę- jaką wybrać i kiedy stosować?

Odpowiadając na to pytanie, warto pamiętać, że każdy suplement diety stanowi jedynie wartość wspomagającą dla zbilansowanego i pełnowartościowego posiłku. Mając to na uwadze, początkowy użytkownik gainera powinien kierować się kwestiami jakości, bogatego składu oraz dodatkowych walorów. Połączenie wyczerpującej aktywności fizycznej i optymalnej diety sprawi, że każdy rodzaj odżywki, niezależenie od niewielkich wahań składu, przyniesie oczekiwane rezultaty.

Warto poruszyć jeszcze jeden ważny temat- czas stosowania. Suplement węglowodanowo-białkowy jest także odpowiedzią na brak możliwości spożywania pełnowartościowego dania. Oznacza to, że moment przyjęcia porcji nie powinien odnosić się wyłącznie do trwającego okresu ćwiczeń.

Suplement w postaci proszku idealnie sprawdzi się dla domowych kucharzy! Połączenie gainera z omletem sprawi, że uzyskasz dawkę pożywnej, odżywczej i kalorycznej potrawy!

undefined

- REKLAMA -
Zewnętrzne linki