Urząd Miejski w Jaworznie podaje do informacji publicznej, że Referat Komunikacji Wydziału Spraw Obywatelskich od wczoraj tj. 19 stycznia, będzie dłużej rozpatrywał wnioski mieszkańców, którzy chcą zarejestrować swój pojazd.
Na swojej stronie internetowej Urząd Miejski w Jaworznie ogłosił komunikat, w którym możemy przeczytać, że Referat Komunikacji Wydziału Spraw Obywatelskich dłużej niż zwykle będzie rozpatrywał wnioski o rejestracje pojazdów mieszkańców miasta.
Wszystko to spowodowane jest brakami kadrowymi, które wywołane są zakażeniami koronawirusem pracowników urzędu, podczas trwającej kolejnej fali pandemii COVID-19.
Co ważne działalność tego wydziału nie zostaje zawieszona. Mieszkańcy w dalszym ciągu będą mogli składać wnioski, jednakże ich weryfikacja, obsługa i wprowadzanie do systemu potrwa dłużej, dlatego petenci powinni uzbroić się w cierpliwość. Ci jaworznianie, którzy już złożyli wnioski i otrzymali informacje o terminie ich odbioru, zostaną telefonicznie poinformowani o nowym, wyznaczonym terminie.
Urząd Miejski przeprasza za utrudnienia.
[vc_facebook]