Zastanawiasz się nad inwestycją w smycze z logo firmy? Sprawdź, dlaczego uznawane są za doskonały gadżet reklamowy.

Gadżety reklamowe to jedna z podstawowych i jednocześnie najbardziej skutecznych form promocji. Z jej licznych zalet skorzystać może praktycznie każda firma niezależnie od profilu działalności, wielkości przedsiębiorstwa i budżetu, jaki przeznacza na działania promocyjne. Spośród różnego rodzaju gadżetów wysokim zainteresowaniem cieszą się smycze z logo. Z czego wynika ich popularność? Jak można je wykorzystać? Odpowiadamy.

Dlaczego warto zainwestować w smycze z logo firmy lub marki?

Gadżety, takie jak smycze z logo posiadają całe mnóstwo zalet. Wybraliśmy i omówiliśmy te, które według nas najbardziej przemawiają za ich użyciem.

Zauważalne narzędzie promocyjne

Profesjonalnie zaprojektowane i estetycznie wykonane smycze są trudne do przeoczenia. Wiele osób z czystej ciekawości sprawdza firmy, których logo widnieje na pasku gadżetu. Takie działanie pozwala w efekcie skutecznie pozyskać nowych kontrahentów oraz wzbudzić miłe uczucia w obecnych klientach czy pracownikach. Ponadto, użytkowane na co dzień smycze w dużym stopniu przyczyniają się do budowania świadomości danej firmy czy marki oraz sprzyjają jej rozpoznawalności.

Atrakcyjna cena

Smycze z logo to gadżet, który kusi również swoją atrakcyjną ceną. Pozwalają przy niskim nakładzie finansowym dotrzeć do obszernego grona potencjalnych odbiorców i kontrahentów oraz zadowolić obecnych klientów czy współpracowników. Oczywiście wiele zależy tu od konkretnego modelu smyczy, jednak biorąc pod uwagę liczne korzyści płynące z ich użytkowania – uzyskuje się je stosunkowo tanio.

Uniwersalność zastosowania

Prosta, lekka i zgrabna forma, która nie zajmuje dużo miejsca sprawiają, że smycze z logo poza aspektami reklamowymi, przydają się praktycznie wszędzie. Oto kilka wybranych sposobów ich wykorzystania:

  • do identyfikatora/karty dostępu – dla pracowników jest to niezbędny dodatek, który skutecznie zapobiega zgubieniu identyfikatora lub karty; wybrane kolory smyczy mogą także pomóc np. w odróżnieniu pracowników wewnętrznych od tych zatrudnionych z zewnątrz,
  • do kluczy, USB, telefonu – tutaj również smycz skutecznie zabezpieczy dany przedmiot przed zgubieniem, co więcej, ułatwi również znalezienie go np. w torebce lub zlokalizowanie go wzrokowo,
  • podczas organizacji eventów – by odróżnić służby porządkowe, techników czy osoby z cateringu od gości, można wyposażyć ich smycze z logo w danym kolorze,
  • jako upominek – na szkoleniach, konferencjach czy targach dla uczestników, partnerów biznesowych, obecnych i potencjalnych klientów oraz pracowników.
agencja

Recent Posts

Noc w Teatrze z ATElier Kultury

"Noc w Teatrze" z ATElier Kultury można było spędzić w sobotę 18 maja. Takie wydarzenie,…

1 godzinę ago

Noc w Muzeum w Jaworznie

Noc w Muzeum Miasta Jaworzna można było spędzić w sobotę 18 maja. Muzeum Miasta Jaworzna…

2 godziny ago

Słowo na niedzielę: Wierzę w Ducha Świętego

Wierzę i dzisiaj kolejny raz stawiam sobie pytania, jak tę moją wiarę pogłębić i jak…

6 godzin ago

Z perspektywy: Kim jesteś, prezydencie?

Świadomość obywatelska naszego społeczeństwa niestety nie jest w najlepszej kondycji. Niby jesteśmy już 20 lat…

6 godzin ago

Oczywista Nieoczywistość – Wojny o grody…

Przenieść się wypada do epoki średniowiecza; do jej mroków i tajemnic oraz niedopowiedzeń. To właśnie…

6 godzin ago

Ministerstwo Infrastruktury o planach związanych a autostradą A4. Od 2027 roku przejazdy mają być darmowe

Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…

22 godziny ago