Awaria terminali, brak internetu i problemy z płatnością za pomocą karty oraz blikiem. Z takimi problemami od samego rana zgłaszają się do nas mieszkańcy Jaworzna, którzy nie mogą swobodnie płacić za zakupy. Rozmowy telefoniczne są złej jakości, a internet w telefonie nie działa.
Jeśli planujecie zakupy, lepiej zabierzcie ze sobą gotówkę. Pierwsze sygnały o problemach z terminalami otrzymaliśmy 25 maja, kilka minut po 08:00. Nieoficjalnie mówi się o awarii nadajnika. Starsza Pani opowiadała, że specjalnie musiała szukać bankomatu, aby zapłacić za zakupy, przez co prawie się spóźniła na autobus.
Rano robiłam zakupy w jednej z Żabek, okazało się, że nie mogę zapłacić kartą, moja sklepowa aplikacja nie działała, a kasjerce nie wbijały się promocyjne ceny. Jak dobrze, że miałam drobne w kieszeni. – Opowiadała mieszkanka Jaworzna
Jak udało nam się ustalić, problemy z siecią na bieżąco są naprawiane, w niektórych sklepach po godz. 14:00 pojawiła się możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.
Od rana mieliśmy problemy, teraz jest już dobrze. Jednak klienci się denerwowali i byli zaskoczeni obecną sytuacją – mówiła Pani Ania, która pracuje w jednej z jaworznickich cukierni.
[vc_facebook]