REKLAMA

Świadomość marki budowana w internecie to bardzo potężne narzędzie. Aby jednak nasi klienci widzieli nas od dobrej strony, musimy podjąć się publikowania treści wartościowych oraz stworzyć wokół siebie aurę profesjonalizmu. Jak zrobić to skutecznie?

 

1. Czym jest SEO PR?

2. Jak wykorzystać SEO i public relations do rozwoju strony?

3. Działania PR w mediach społecznościowych i nie tylko – czy są opłacalne?

 

Czym jest SEO PR?

Rozwijanie własnej strony w sieci jest zadaniem mozolnym i wymagającym odpowiedniej wiedzy. W zamian jednak mamy szansę zainteresować większą liczbę potencjalnych klientów, a później także sprawić, by zostali nimi już na stałe. Jednym ze sposobów na poprawienie ruchu na naszej stronie jest pozycjonowanie, czyli publikowanie treści wzbogaconych o odpowiednią ilość słów kluczowych w taki sposób, aby zająć możliwie jak najwyższą pozycję w wynikach w wyszukiwarce Google. Proces ten możemy rozszerzyć i zamienić na pozycjonowanie wizerunkowe – teraz będzie zależeć nam nie tylko na samych działaniach typu content marketing, ale również zwrócimy uwagę na to, jak wyglądają nasze relacje z obecnymi i przyszłymi klientami. Więcej na ten temat znajdziesz na blogu FunkyMedia.

 

Jak wykorzystać SEO i public relations do rozwoju strony?

Działania SEO to jedna z najstarszych i najpowszechniejszych form poprawy naszej pozycji na liście wyników wyszukiwań. Pozytywny wizerunek, który kierujemy poprzez relacje i odpowiednią komunikację z naszymi odbiorcami również ma bardzo duże znaczenie. Możemy budować w ten sposób świadomość marki i sprawiać, że jej nazwa będzie kojarzyła się użytkownikom z pozytywnymi rzeczami. SEO PR łączy więc w sobie działania dwóch do tej pory oddzielnych dziedzin marketingu, które dzięki jednoczesnemu zastosowaniu mogą przynieść nam znacznie większe korzyści, niż osobno.

 

Działania PR w mediach społecznościowych i nie tylko – czy są opłacalne?

Pozytywne skojarzenia z naszą firmą możemy budować na wiele różnych sposobów. Przede wszystkim powinniśmy okazywać profesjonalizm w kontakcie z naszymi odbiorcami – także w sieci. W połączeniu z publikowaniem wartościowych materiałów na stronie łatwiej i szybciej zbudujemy pozytywny wizerunek marki, niż gdybyśmy działali tylko w jednym z tych obszarów. Co więcej, zarówno SEO jak i PR nie są działaniami bardzo kosztownymi. Wymagają od nas czasu i zaangażowania, jednak nie będziemy zmuszeni do poświęcania dużych budżetów na podobne kampanie. Ma to więc także aspekt praktyczny, szczególnie gdy prowadzimy wciąż jeszcze rozwijającą się firmę, która nie posiada zbyt wielu środków na promocję.

- REKLAMA -

Zewnętrzne linki