Wnioski o wypłatę dodatku nie są obecnie w urzędzie miejskim przyjmowane. Kiedy będą? Jak informuje jaworznicki magistrat, po zakończaniu ścieżki legislacyjnej oraz po ogłoszeniu rozporządzenia właściwego ministra w zakresie wzoru wniosku. W momencie, kiedy stosowna ustawa wejdzie w życie, uruchomione zostaną punkty dla mieszkańców, gdzie ci będą mogli zasięgnąć informacji, jak taki wniosek poprawnie zgłosić.
– Wnioski, które obecnie spływają do gminy na formularzach ściągniętych z różnych stron internetowych, nie są właściwe i nie będą brane pod uwagę, trzeba je będzie złożyć ponownie na ogłoszonym formularzu przez właściwego ministra – pisze jaworznicki Urząd Miejski.
[vc_facebook]
Wierzę i dzisiaj kolejny raz stawiam sobie pytania, jak tę moją wiarę pogłębić i jak…
Świadomość obywatelska naszego społeczeństwa niestety nie jest w najlepszej kondycji. Niby jesteśmy już 20 lat…
Przenieść się wypada do epoki średniowiecza; do jej mroków i tajemnic oraz niedopowiedzeń. To właśnie…
Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, iż nie zamierza przedłużać umowy z obecnym zarządcą odcinka autostrady A4 Kraków…
XVI Edycja Motoserca odbyła się w sobotę 18 maja na jaworznickim Rynku. [gallery size="full" columns="1"…
"Rolkuj po nadzieję", czyli akcja zorganizowana przez jaworznickie Hospicjum Homo-Homini im. św. Brata Alberta odbyła…