Miasto Jaworzno ogłosiło nabór na wolne stanowiska urzędnicze w biurze rady miejskiej. Co wymagane jest od kandydatów?
Od kandydatów wymagane są:
- wykształcenie wyższe magisterskie, udokumentowane dyplomem uczelni wyższej lub zaświadczeniem o zdaniu egzaminu dyplomowego,
- staż pracy co najmniej 3 lata, udokumentowane świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającym zatrudnieniu,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniem kandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl),
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym; Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość Statutu Miasta Jaworzna,
- umiejętność szybkiego i poprawnego pisania oraz sporządzania protokołów.
Dodatkowe wymagania:
- umiejętność pracy w zespole,
- duża odporność na stres,
- dobra organizacja czasu pracy,
- komunikatywność, lojalność, dokładność,
- systematyczność, skrupulatność, terminowość,
- umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
- zaangażowanie w pracę.
Zadania, z którymi w pracy będzie mierzył się nowy urzędnik:
- Przygotowywanie planów pracy komisji Rady Miejskiej.
- Udzielanie komisjom Rady Miejskiej doradztwa i pomocy merytorycznej.
- Dostarczanie członkom komisji oraz przedstawicielom zainteresowanych jednostek informacji o terminach posiedzeń komisji wraz z przedmiotowymi materiałami.
- Obsługa organizacyjna posiedzeń komisji Rady Miejskiej.
- Sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji z zachowaniem wymaganego terminu.
- Prowadzenie ewidencji wniosków i opinii, przekazywanie ich wg właściwości oraz nadzorowanie terminowego udzielania odpowiedzi, nadawanie biegu sprawom, wnioskom, opiniom wpływającym do komisji.
- Sporządzanie terminarza posiedzeń komisji Rady Miejskiej.
- Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi UM w zakresie spraw wnoszonych na posiedzenia komisji.
- Przygotowywanie informacji o działalności komisji w trybie i w zakresie określonym przez przewodniczącego
komisji. - Przygotowywanie projektów uchwał merytorycznie właściwych dla działalności Biura Rady Miejskiej.
- Zbieranie materiałów dot. działalności komisji Rady Miejskiej.
- Wykonywanie zadań zleconych związanych z wyborami do Rady Miejskiej.
- Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi UM w zakresie realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Prowadzenie postępowania dot. wyboru ławników do sądów powszechnych.
- Przygotowanie rejestru skarg i wniosków, w znaczeniu kpa, wpływających do Biura Rady Miejskiej oraz czuwanie nad ich terminowym załatwianiem.
Wnioski składać można do 26 września 2022 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie, przy ul. Grunwaldzkiej 33, lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiego w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno.
Niestety, miasto nie podaje w ogłoszeniu oferowanego wynagrodzenia.
Więcej informacji:
https://bip.jaworzno.pl/a,42218,nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze-w-biurze-rady-miejskiej-w-urzedzie-miejskim-w-jaworznie-nr-refe.html
źródło: UM Jaworzno
[vc_facebook]
wiela mozna zarobic ? wi-deł-ki!