Według najnowszego raportu opublikowanego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS dla Santander Consumer Banku prawie 87 proc. Polaków korzysta z Internetu, z czego ponad 70 proc. serfuje po sieci codziennie. Ilu z tych użytkowników trafi na Twoją firmę? Zobacz, w jaki sposób skuteczne pozycjonowanie poprawi wzrost widoczności Twojej witryny w rankingach wyszukiwarek.
Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych uzależnione jest od szeregu działań, takich jak analiza słów kluczowych, optymalizacja, analiza ruchu w witrynie, czy budowanie linków. Niezbędne jest prognozowanie i planowanie z wyprzedzeniem, bardzo dobra znajomość konkurencji, realizacja zarówno krótko-, jak i długoterminowych celów. Pozycjonowanie w Google nie powinno być działaniem po omacku, tylko precyzyjnie zaplanowaną kampanią, której celem jest dotarcie do osób, które dotąd nie słyszały o Twojej firmie.
Pozycjonowanie stron w Internecie – jak to działa?
Zastanówmy się, jak wygląda tradycyjny schemat korzystania z Internetu. Pierwszym krokiem jest najczęściej uruchomienie wybranej wyszukiwarki i wpisanie hasła. Sekundę później zalewa nas fala wyników. Jest ich dużo, nawet bardzo dużo. Na najbardziej popularne zapytania, wyszukiwarka podsuwa nam setki, a nawet miliony wyników. Naturalne jest, że przejrzenie wszystkich jest fizycznie niewykonalne, więc wybieramy te, które plasują się najwyżej i widzimy je jako pierwsze.
Co ciekawe, statystyczny użytkownik klika najczęściej w 3 pierwsze wyniki, tzw. TOP 3 wyników wyszukiwania, dlatego wysoka pozycja w rankingach wyszukiwarek to szansa na przyciągnięcie jego uwagi.
Czy istnieje skuteczny sposób, by to Twoja witryna znalazła się w czołówce? By przechytrzyć algorytmy i wzmocnić ruch organiczny z wyszukiwarek, a tym samym wyprzedzić konkurencję oraz odczuwalnie zwiększyć przychody? Oczywiście! Tak właśnie działa skuteczne pozycjonowanie stron internetowych!
Divloy – efektywne usługi pozycjonowania stron internetowych
Divloy to firma SEO, która wie jak powinno wyglądać skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, ponieważ swoje doświadczenie w obszarze SEO i PPC zdobywa już od 2010 roku.
Wyróżnikami brandu są ekspercka opieka nad projektem, wsparcie merytoryczne oraz partnerstwo podczas współpracy. Dla Divloy klient nie jest tylko wierszem w Excelu. Firma zapewnia bezpieczne i efektywne usługi pozycjonowania stron w Internecie, dostęp do szczegółowych raportów oraz przejrzystą umowę, bez branżowego żargonu i niezrozumiałych kryteriów.
Doskonale zoptymalizowane działania firmy wzmacniają ruch w pozycjonowanym serwisie i windują jego widoczność w wynikach organicznych. Efektem współpracy z Divloy są rozwój firmy, zwiększenie przychodów i autorytetu strony.
Chcesz rozpocząć promocję swojej firmy w Internecie, przekształcić ruch organiczny z wyszukiwarek w odczuwalne zyski finansowe, zwiększyć wiarygodność firmy, a także znaleźć się wśród liderów swojej branży? Powierz to zadanie profesjonalistom.