Marketing to coś więcej niż tylko przekazanie wiadomości Twoim klientom.
Obejmuje również emocje, potrzeby i pragnienia. Aby wywołać te silne uczucia wśród konsumentów, musisz dodać trochę więcej energii do swojego marketingu i reklamy – poprzez obrazy.
Tekst reklamowy lub reklamowy bez obrazów jest jak lody bez dodatków… wykonuje swoją pracę, ale nie do końca cię podnieca, prawda? To samo dotyczy reklam tekstowych, postów na blogach, stron witryn i nie tylko.
Obrazy są niezapomniane.
Oglądanie pięknego darmowego obrazu lub oszałamiającego zdjęcia zwykle zostaje z nami dłużej, niż pamiętamy po przeczytaniu krótkiego opisu, posta na blogu lub reklamy. W rzeczywistości pamiętamy ponad 65% tego, co widzimy… w porównaniu do 10% tego, co słyszymy.
Obrazy komunikują się szybciej.
Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, a konsumenci oglądają ponad 5000 reklam dziennie. Obrazy mają kluczowe znaczenie w marketingu, ponieważ są szybciej trawione. Czytelnikowi zajmuje prawie 10 sekund, aby przetworzyć i zadecydować o wartości tekstu pisanego, nie mówiąc już o czasie potrzebnym na jego przeczytanie.
Obrazy przyciągają czytelników.
Obrazy zachęcają czytelników do pozostania w pobliżu. Według TIME użytkownicy Twojej witryny prawdopodobnie nie pozostają na Twojej stronie lub blogu dłużej niż 15 sekund.
Obrazy zwiększają wskaźniki otwartości i zaangażowania.
Niezależnie od tego, czy treść zawiera obrazy, które ilustrują tekst, czy po prostu towarzyszą artykułowi, czytelnicy chcą zobaczyć wizualizacje. Artykuły i posty na blogach zawierające obrazy uzyskują ponad 90% więcej wyświetleń niż te bez nich. W informacjach prasowych obserwuje się również wzrost liczby wyświetleń o 45%, gdy dołącza się zdjęcie lub film.
Obrazy pomagają w sprzedaży.
Zakupy online mogą być bardziej popularne niż kiedykolwiek, ale kupujący wciąż zastanawiają się, jak ich produkt będzie wyglądał, gdy się pojawi. Ty nie?
Dlatego tak ważne są wysokiej jakości, dokładne zdjęcia produktów. 67% konsumentów twierdzi, że jakość obrazu każdego produktu jest bardzo ważna przy wyborze i zakupie produktów. Klienci uważają również, że jakość obrazu produktu jest cenniejsza niż informacje o produkcie (63%), szczegółowy opis produktu (54%) czy oceny i recenzje klientów (53%).
Za nami 5. seria zmagań w ramach rozgrywek JLS Salos 2024, co oznacza, że znajdujemy…
Współczesne biuro to nie tylko miejsce pracy, to przestrzeń, która zapewnia komfort i motywację do…
Ściana nad zlewem w kuchni jest dość newralgicznym miejscem. Obszar ten narażony jest na działanie…
Zwiększ rozpoznawalność dzięki nowoczesnym gadżetom reklamowym. Powerbanki z logo firmy to nie tylko praktyczne gadżety,…
W dobie rosnącej konkurencji na globalnym rynku zdolność do szybkiego i efektywnego zwiększania zasobów ludzkich…
Aktywność fizyczna stała się w dzisiejszych czasach niezwykle popularna. Wynika to z faktu, że mamy…