PKM Jaworzno ma nową aplikację do kupowania biletów. Dostawca poprzedniej aplikacji został zmieniony z przyczyn technicznych.
PKM Jaworzno poinformował użytkowników aplikacji, posiadaczy Jaworznickiej Karty Miejskiej oraz wszystkich mieszkańców, że — z przyczyn technicznych musiano dokonać zmiany dotychczasowego dostawcy aplikacji mobilnej do sprzedaży biletów.
Co jednak ważne, wszystkie zakupione bilet długoterminowe w poprzedniej aplikacji, zostały przeniesione. Wystarczy tylko dokonać rejestracji konta w nowej aplikacji, która nosi nazwę — mPKM Jaworzno. Bilety między aplikacjami powiązane zostały na podstawie numeru telefonu użytkownika — dodaję przewoźnik.
Równie ważna jest informacja, że bilety internetowe kupowane na Jaworznickie Karty Miejskie przez portal KartaMiejska.pl funkcjonują bez zmian.
PKM Jaworzno informuje także, że — w przypadku, gdy po rejestracji konta posiadany bilet nie wyświetla się, należy skontaktować się z jaworznicką spółką.
(E-mail: reklamacje@pkm.jaworzno.pl, tel.: 32-753-55-00.)
Aplikację mPKM Jaworzno można pobrać za pośrednictwem Google Play lub App Store.
[vc_facebook]