Wydział Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Jaworznie nie odebrał prac związanych z przebudową ul. Grunwaldzkiej od ul. Kolejowej do ul. 11 Listopada. Jak informuje magistrat, stan chodników, ścieżek rowerowych, krawężników oraz jakośc odwodnienia, nie pozwalają na zaakceptowanie wykonanego remontu.
Odbiór prac od wykonawcy, firmy Hucz Sp. z o.o., miał odbyć się w piątek 19 maja. Jednak po kontroli urzędnicy nie mogli zaakceptować jakości wykonania robót. Jak podaje urząd miejski, wg zapisów umowy wykonawca musi teraz naprawić usterki.
– Wykonawca, ze względu na niezadowalający stan wykonanej inwestycji, musi usunąć usterki na własny koszt – informuje Andrzej Kramarz, kierownik Referatu Przygotowania i Realizacji Inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich. – Przedłużający się czas realizacji inwestycji powoduje, że Gmina nadal nalicza kary za przekroczenie terminu wynikającego z podpisanej umowy. Końcowe płatności dla firmy również są wstrzymane, co powoduje, że jeśli Wykonawca po raz kolejny nie wywiąże się ze swojego zobowiązania, to ze środków należnych firmie pokryjemy zobowiązania wynikłe z wykazanych badań kontrolnych i protokołu usterek – czytamy na stronie Urzędu Miejskiego w Jaworznie.
Jak informuje dodatkowo magistrat, gmina nie dokonała jeszcze końcowego rozliczenia za wykonane prace.
fot: UM Jaworzno
[vc_facebook]