3 pomysły jak dobrze zareklamować wydarzenie

Organizujesz firmowy event i chcesz powiadomić o nim jak najwięcej odbiorców? Dobra reklama potrafi zdziałać cuda. Solidna zapowiedź jest jak magnes, niezależnie od tego, czy działasz w wirtualnej przestrzeni, czy na lokalnym rynku branżowym. Dowiedz się, jak zareklamować wydarzenie, by skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców.

Zaplanuj strategię

Jako przedsiębiorca masz mnóstwo narzędzi, które pozwolą wypromować firmowe wydarzenie. Najpierw jednak musisz się dobrze przygotować. Niezbędna będzie checklista, dzięki której odhaczysz kolejne etapy. Dokładnie przemyśl, jakie z form promocji najlepiej nawiązują do Twojego biznesu, i którymi kanałami chcesz dotrzeć do odbiorcy.

Wybór odpowiednich materiałów promocyjnych to ważna kwestia, ale w pierwszej kolejności skup się na przygotowaniach do samego wydarzenia. Określ czas, wybierz miejsce, zaproś do udziału gości, którzy uatrakcyjnią Twój event. Sprecyzuj też grono swoich odbiorców – dzięki temu reklama wydarzenia będzie jeszcze lepiej dopasowana do oczekiwań obu stron.

Postaw na komunikaty graficzne

Jeśli masz opracowaną koncepcję wizualną swojego biznesu, zadbaj o materiały, które nawiązują kolorystycznie do Twojej marki. Zaprojektuj własne ulotki reklamowe i zajmij się ich dystrybucją kilka tygodni przed planowanym wydarzeniem. To tradycyjna forma promocji, która nie wymaga dużych nakładów finansowych, a dociera bezpośrednio do odbiorcy. Jakie ulotki wzbudzają zainteresowanie?

  • spójne – nawiązujące do działalności nie tylko kolorystyką, ale także krojem czcionki,
  • konkretne – nikt nie lubi ulotek gęsto zadrukowanych tekstem. Postaw na zwięzłą treść i jasny przekaz,
  • innowacyjne – materiały reklamowe to atrakcyjna forma promocji wydarzenia, szczególnie jeśli ma ono charakter regionalny. Wykorzystaj możliwości projektowe i umieść na ulotce kod QR, który przeniesie odbiorców strony internetowej. W ten sposób dasz się poznać jeszcze lepiej,
  • mają w treści call-to-action – słowa mają potężną moc! Stwórz angażującą treść, która ostatecznie przekona odbiorcę o tym, że nie powinno zabraknąć jego obecności na Twoich evencie.

Jeśli zdecydujesz się na ulotki reklamowe, niezbędna będzie dobra drukarnia internetowa. Chcesz wykonać własny projekt lub skorzystać z gotowych rozwiązań? Poznaj ofertę marki Voogo i zamów ulotki oraz plakaty, które wzmocnią Twój biznesowy wizerunek. Teraz z KODEM: VOGRCCQ9 możesz zrealizować swój projekt aż 20% taniej! Wejdź na stronę www.voogo.pl, zaprojektuj własne materiały, a następnie użyj powyższego kodu. Uwaga – KOD WAŻNY DO: 31.05.2023 r.. Prosty kreator online, mnóstwo gotowych szablonów i błyskawiczna realizacja (wizytówki już w 24h!) to największe atuty marki.

Zaangażuj się w social mediach

W obecnych czasach to właśnie media społecznościowe są głównym źródłem wymiany informacji. Jeśli uda Ci się zaistnieć w tej przestrzeni, promocja wydarzenia będzie mieć duże szanse na powodzenie. Możesz utworzyć wydarzenie w najbardziej popularnych mediach, przygotować firmowy newsletter, a także wykorzystać moc reklamy Google, firmowy blog oraz sekcję aktualności na własnej stronie internetowej.

Działania poboczne będą obejmować motywowanie do udostępnień treści i zachętę do komentowania. To podbije Twoją widoczność w sieci, a przy okazji rozpowszechni informację o zbliżającym się wydarzeniu.

A może patronat medialny?

Jeśli chcesz nagłośnić swoje przedsięwzięcie i zachęcić do udziału jeszcze większy krąg odbiorców, możesz ubiegać się o objęcie patronatem przez dane medium lub organizację. Przygotowania w tym celu trzeba zacząć odpowiednio wcześniej. Musisz mieć określone działania projektowe i wstępnie opracowane materiały – ulotki, wizytówki czy plakaty.

Najważniejszym elementem tego planu będzie przygotowanie atrakcyjnej oferty patronackiej, a wraz z tym oczywiste – korzyści dla patrona. Pisząc wniosek, zaoferuj np. logotyp na plakatach i ulotkach, a także innych materiałach firmowych, rollup lub baner reklamowy. Przedstaw krótko swoje oczekiwania (realne!) – może to być np. artykuł w gazecie, wzmianka w radiu czy atrakcyjna zapowiedź wydarzenia.

Umiejętny dobór narzędzi pozwoli Ci skutecznie wypromować każde wydarzenie. Wybierz odpowiednią formę reklamy i zaangażuj się w tworzenie efektownej strategii. Z pewnością osiągniesz zamierzone cele, a firmowy event okaże się spektakularnym sukcesem.

agencja

Recent Posts

PKM Jaworzno – zmiana rozkładu jazdy 19 maja 2024

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Jaworznie informuje o zmianie rozkładu jazdy autobusów przewoźnika 19 maja. Zmiana…

1 godzinę ago

Jaworzno mało znane – Porzucone nagrobki

W dzisiejszym odcinku wybieramy się do zakątka niemal zupełnie nieznanego, ukrytego pomiędzy Długoszynem i Dąbrową…

2 godziny ago

Zmiana organizacji ruchu na ul. Podwale 18 maja

18 maja na ul. Podwale, w okolicy skrzyżowania z ul. św. Wojciecha, będą prowadzone gwarancyjne…

13 godzin ago

Niedziele handlowe w 2024 roku. Czy 19 maja to niedziela handlowa?

W 2024 roku, podobnie jak w latach ubiegłych, przypada 7 niedziel handlowych. W które niedziele…

13 godzin ago

Książka – mocne wsparcie. Nowy projekt biblioteki

,,KSIĄŻKA- MOCNE WSPARCIE” to nowy projekt Miejskiej Biblioteki Publicznej w Jaworznie skierowany do dzieci i…

21 godzin ago

Zapowiedź Koncertu Orkiestry Muzyki Nowej w NOSPR: Pełen Kontrastów i Symboliki

Już niedługo, w nadchodzącą niedzielę, 19 maja, Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia (NOSPR) będzie gościć…

22 godziny ago