Doświadczeni filmowcy tworzą niesamowite spoty reklamowe w Krakowie

W ostatnich latach coraz więcej firm lokalnych inwestuje w spoty reklamowe Kraków za pomocą których promują swoje produkty i usługi w internecie, na bilbordach czy w salach kinowych. Reklamy video to dziś jedna z najbardziej skutecznych form przyciągnięcia i utrzymania uwagi klienta przez długi czas. Pracownia Video to zespół pasjonatów kinematografii z Krakowa, którzy odpowiadają na te potrzeby i dostarczają lokalnym firmom niesamowite spoty reklamowe, które wyróżniają ich biznesy na mapie Krakowa.

Jakie firmy powinny zamówić spoty reklamowe?

Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub odpowiadasz za marketing w firmie, w której pracujesz, zapewne zadajesz sobie pytanie: czy film reklamowy to coś, co realnie pomoże mojej firmie zwiększyć sprzedaż? W tym miejscu warto zastanowić się, czy wzrost sprzedaży to jedyny cel, do którego powinniśmy dążyć w biznesie.

Dobrym przykładem będą tutaj filmy korporacyjne, które często nie prowadzą bezpośrednio do zwiększenia sprzedaży, ale skupiają się na kwestiach wizerunkowych i brrandingowych. Korporacje i firmy produktowe poprzez tworzenie filmów eksperckich na Linkedin mogą zbudować autorytet i zdobyć zaufanie wśród użytkowników tej platformy. Jak wiemy, serwis Linkedin skupia ludzi biznesu i firmy, które wykorzystają spoty reklamowe do budowy widoczności w tym portalu, mogą wyciągnąć z tego niesamowite korzyści dla swojej marki.

Przykład spotu reklamowego: https://youtu.be/bmrc9KK6-nI?si=xbtOKzlj2fu7r7id

Prawda jest jednak taka, że profesjonalne spoty reklamowe nagrywane w Krakowie mogą pomóc również mniejszym biznesom, nie tylko dużym firmom. Może to być mały salon fryzjerski, który za pomocą filmu reklamowego pokaże, że panuje u nich miła, luźna atmosfera. Może to być nowo otwarta piekarnia rzemieślnicza zlokalizowana w mało widocznym miejscu, która dzięki video pokaże klientom, gdzie znaleźć ich lokal i zachęci do odwiedzin ujęciami apetycznych, świeżo wypieczonych drożdżówek. Reklamy filmowe to też świetne narzędzie w rękach właścicieli siłowni. Nic nie działa bardziej na wyobraźnię, jak ujęcia pokazujące metamorfozę osoby mało wysportowanej, która dzięki ćwiczeniom na siłowni buduje atletyczną, muskularną sylwetkę.

Filmowcy z Pracowni Video mają bogate doświadczenie w tworzeniu angażujących, trzymających w napięciu spotów reklamowych. Wystarczy rzucić okiem na portfolio spotów reklamowych wyprodukowanych dla firm z Krakowa: https://pracowniavideo.pl/spoty-reklamowe/

Ile powinien trwać film reklamowy?

Długość filmu reklamowego uzależniona jest od kilku czynników:

  • miejsca publikacji
  • grupy docelowej
  • celu, jaki chcemy osiągnąć za pomocą filmu.

Jeśli planujemy publikować reklamę video na Facebooku czy Instagramie, to tutaj zdecydowanie powinniśmy ograniczyć czas jej trwania do maksymalnie 30 sekund. Dłuższe formaty po prostu nie sprawdzą się na takich platformach. W mediach społecznościowych jesteśmy w stanie skupić uwagę odbiorcy na krótki czas, dlatego ważne, by spot reklamowy na Facebooka w krótki i zwięzły sposób przedstawiał to, co chcemy przekazać, zanim utracimy uwagę użytkownika.

Z kolei filmy reklamowe publikowane na stronie powitalnej firmy czy na kanale YouTube mogą być już nieco dłuższe. Tutaj spot o długości 5 minut będzie jak najbardziej dobrym wyborem, ponieważ da nam szansę na zatrzymanie użytkownika na dłużej i przekazanie większej ilości informacji. Im więcej czasu odbiorca spędzi z nami oglądając film, tym silniejszą więź z nim zbudujemy, co pozwoli nam na skuteczniejsze prowadzenie sprzedaży.

Warto mieć też na uwadze, kim jest nasz odbiorca. Jeśli tworzymy produkty lub usługi skierowane do osób młodych, poniżej 20 roku życia, to tutaj powinniśmy dostosować czas trwania spotu reklamowego do tej właśnie grupy. Są to odbiorcy, którzy konsumują treści krótkie i zwięzłe. Kierowanie długich, kilkominutowych reklam dla tej grupy będzie zupełnie nietrafione. Z kolei jeśli prowadzimy firmę, która celuje w osoby starsze, np. powyżej 40 roku życia, to tutaj bardziej skuteczne będą dłuższe filmy reklamowe o czasie trwania kilku minut. Ta grupa docelowa potrzebuje bowiem większej ilości informacji przekazanej w spokojny, przejrzysty sposób.

Spot reklamowy w poziomie czy pionie?

Decydując się na produkcję spotu reklamowego należy ustalić, czy będzie on zrealizowany w formacie poziomym, czy pionowym. Format poziomy to standardowo rozdzielczość Full HD (1920 x 1080 px) lub wyższa jakość 4K (3840 x 2160 px). Poziome filmy to coś, co naturalnie znamy z ekranów kinowych, telewizorów czy z monitorów komputerowych. Jest to więc swego rodzaju standard, który sprawdza się najczęściej.

Ostatnimi czasy popularność zyskuje jednak również pionowy format filmów, który odpowiada na potrzeby obecnych czasów, a dokładniej – coraz większego udziału użytkowników mobilnych w internecie, czyli tych korzystających ze smartfonów zamiast komputerów. Naturalnie telefon trzymamy w taki sposób, że ekran jest ustawiony w pionie, a nie w poziomie. Nagrywając film reklamowy na Instagram, powinniśmy więc przygotować go w formacie pionowym, dostosowanym właśnie do osób, które będą odtwarzać ten film na telefonie.

Prawda jest taka, że przydatne są zarówno poziome, jak i pionowe filmy, w zależności od potrzeb i miejsca publikacji. Warto więc porozmawiać z firmą, której zlecamy produkcję video i zapytać, jaki będzie koszt produkcji spotu w obu formatach. W ten sposób zyskamy uniwersalne materiały, które będziemy mogli wykorzystać właściwie do wszystkich celów, jakie możemy wyróżnić w działaniach reklamowych każdej firmy.

Komu zlecić produkcję spotu reklamowego w Krakowie?

Jeśli działasz w Krakowie i szukasz sprawdzonej ekipy filmowej, która z zaangażowaniem i pasją podejdzie do tematu przygotowania spotu reklamowego najwyższej jakości, sprawdź ofertę firmy Pracownia Video. Z jej usług skorzystało już wiele krakowskich firm, korporacji oraz instytucji edukacyjnych. Więcej informacji o ofercie i o tym, ile kosztuje spot reklamowy znajdziesz na stronie: https://pracowniavideo.pl

agencja

Recent Posts

Piotr Regulski nowy prezes zarządu ElectroMobility Poland S.A.

Rada Nadzorcza ElectroMobility Poland S.A. ogłosiła powołanie Piotra Regulskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki. Regulski…

41 minut ago

Nowe centrum stomatologiczne w Jaworznie oferuje kompleksowe leczenie w jednym miejscu

W Jaworznie powstało nowoczesne centrum stomatologiczne, jakiego w mieście jeszcze nie było. Uśmiechnij Mi Się!…

59 minut ago

Podsumowanie policyjnej akcji „Prędkość”

Policjanci z jaworznickiej drogówki prowadzili czynności w zakresie działań krajowych „Prędkość”. Kontrole prowadzone były przez…

1 godzinę ago

Dr Iwona Brandys o jaworznickiej architekturze

W muzealnym cyklu pt. „Z Historią na Ty” 7 spotkanie, które odbyło się 8 maja,…

2 godziny ago

Zaproszenie na I Biesiadę Poetycko-Muzyczną

Jaworznicka poetka Renata Batko w ramach swojego cyklu Jaworowe Artystyczne Spotkania organizuje w maju I…

3 godziny ago

Zaproszenie na wystawę psiej fotografii

MCKiS zaprasza na wystawę. Już 23 maja w Hali Widowiskowo – Sportowej w Jaworznie odbędzie…

4 godziny ago