Budując wizerunek firmy, czyli wysyłając w świat jej pozytywny wizerunek oraz budując trwałe relacje z klientami, zależy nam przede wszystkim na wysokości sprzedaży. Marka ma być rozpoznawalna oraz budzić pozytywne skojarzenia. Stąd też masowe inwestycje w promocję w mediach społecznościowych czy też inwestowanie w gadżety. A mamy ich wszyscy już tak dużo, że warto się pochylić. Jest kilka rodzajów podejścia do tematu. Jedni uważają, że każdy gadżet to doskonała inwestycja i przełoży się na wizerunek marki, inni, że nie warto w nie w ogólne inwestować, a jeszcze inni postulują, by wybierać taki rodzaj upominku firmowego, by był on skuteczny.

Jak się widzą, tak kupują

Podstawową formą kreowania wizerunku firmy jest logo. Warto zadbać o to, by zostało dobrze przygotowane, ponieważ jakby nie było towarzyszyć nam będzie latami. W pewnym aspekcie logo niesie graficzne informacje o marce i z drugiej strony wiąże się z pewnym przesłaniem, ideą, którą firma się kieruje, którą chce związać się w pewien sposób z klientami. Teoretycznie to prosty znak graficzny, w praktyce to nasza wizytówka. Dobre logo powinno być łatwe do zapamiętania, proste – takie, które da się wykorzystać w różnego rodzaju materiałach promocyjnych, rozpoznawalne i oczywiście pozytywne.

Indywidualne projekty

Jednym z hitów reklamy stają się custom branded water, czyli napoje produkowane na specjalne zamówienia klienta, które są dodatkowo oznaczane jego logo. Poprzez zaspokojenia pragnienie klienta budujemy w nim pozytywne relacje z marką, a tym samym w pomysłowy sposób trafiamy do jego świadomości. Czyli w prosty sposób osiągamy cel, jaki ma każda reklama. Napoje stanowią jeden z lepszych nośników promocji, nośników, które już na starcie budują pozytywne skojarzenia. Firmy proponują zarówno wody, jak i soki czy energy drinki. Możemy skorzystać z tych, które obecne są na rynku. Możemy również zamówić specjalną serię dedykowaną dla naszej firmy. Promocja marki staje się tutaj nadrzędna i warto ją wykorzystać na butelkach czy puszkach w różnego rodzaju sytuacjach. Idealnie sprawdza się na konferencjach czy szkoleniach oraz na eventach firmowych, targach czy prezentacjach. Wtedy jest największa szansa, by do potencjalnych odbiorców po prostu trafić. A to już bardzo prosta droga, by zostać zapamiętanym, zbudować pozytywną relację i potem z niej skorzystać. Warto zadbać o stworzenie własnej linii napojów, którymi możemy w pewien sposób zaskoczyć naszych klientów. A to zawsze procentuje.

Redakcja jaw.pl

Redakcja portalu jaw.pl jest do Państwa dyspozycji. Podejmujemy każdy temat związany z życiem miasta Jaworzna oraz z Państwa problemami. Polecamy również usługi promocyjne i reklamowe na terenie miasta Jaworzno.

Recent Posts

Za nami pierwszy dzień XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Za nami pierwszy dzień XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Jest to szerokie, różnorodne i otwarte forum…

7 minut ago

Targ na Małym Rynku w Jaworznie

Na Małym Rynku w Jaworznie co wtorek i piątek odbywa się targ, miejsce to wtedy…

7 minut ago

Najnowsze serwery Supermicro Rack 2U do małej firmy

Najnowsze serwery Supermicro Rack 2U do małej firmy Małe firmy stają coraz częściej przed coraz…

31 minut ago

Czym jest serwis wadyzalety.pl?

Czym jest serwis wadyzalety.pl? Mówi się, że wszystko ma swoje wady i zalety. Jest to…

33 minuty ago

HardTechno Asylum Festival w Jaworznie

Jaworzno znów stanie się stolicą TECHNO? A to za sprawą HardTechno Asylum - festiwalu muzyki…

57 minut ago

Pożar w domu na Azotce

Jaworznickie służby podjęły interwencję w sprawie pożaru w kotłowni jednego z domów na Azotce w…

1 godzinę ago