środa, 8 maja, 2024

W pułapce gadżetów

W pułapce gadżetów

- Advertisement -

Budując wizerunek firmy, czyli wysyłając w świat jej pozytywny wizerunek oraz budując trwałe relacje z klientami, zależy nam przede wszystkim na wysokości sprzedaży. Marka ma być rozpoznawalna oraz budzić pozytywne skojarzenia. Stąd też masowe inwestycje w promocję w mediach społecznościowych czy też inwestowanie w gadżety. A mamy ich wszyscy już tak dużo, że warto się pochylić. Jest kilka rodzajów podejścia do tematu. Jedni uważają, że każdy gadżet to doskonała inwestycja i przełoży się na wizerunek marki, inni, że nie warto w nie w ogólne inwestować, a jeszcze inni postulują, by wybierać taki rodzaj upominku firmowego, by był on skuteczny.

Jak się widzą, tak kupują

Podstawową formą kreowania wizerunku firmy jest logo. Warto zadbać o to, by zostało dobrze przygotowane, ponieważ jakby nie było towarzyszyć nam będzie latami. W pewnym aspekcie logo niesie graficzne informacje o marce i z drugiej strony wiąże się z pewnym przesłaniem, ideą, którą firma się kieruje, którą chce związać się w pewien sposób z klientami. Teoretycznie to prosty znak graficzny, w praktyce to nasza wizytówka. Dobre logo powinno być łatwe do zapamiętania, proste – takie, które da się wykorzystać w różnego rodzaju materiałach promocyjnych, rozpoznawalne i oczywiście pozytywne.

Indywidualne projekty

Jednym z hitów reklamy stają się custom branded water, czyli napoje produkowane na specjalne zamówienia klienta, które są dodatkowo oznaczane jego logo. Poprzez zaspokojenia pragnienie klienta budujemy w nim pozytywne relacje z marką, a tym samym w pomysłowy sposób trafiamy do jego świadomości. Czyli w prosty sposób osiągamy cel, jaki ma każda reklama. Napoje stanowią jeden z lepszych nośników promocji, nośników, które już na starcie budują pozytywne skojarzenia. Firmy proponują zarówno wody, jak i soki czy energy drinki. Możemy skorzystać z tych, które obecne są na rynku. Możemy również zamówić specjalną serię dedykowaną dla naszej firmy. Promocja marki staje się tutaj nadrzędna i warto ją wykorzystać na butelkach czy puszkach w różnego rodzaju sytuacjach. Idealnie sprawdza się na konferencjach czy szkoleniach oraz na eventach firmowych, targach czy prezentacjach. Wtedy jest największa szansa, by do potencjalnych odbiorców po prostu trafić. A to już bardzo prosta droga, by zostać zapamiętanym, zbudować pozytywną relację i potem z niej skorzystać. Warto zadbać o stworzenie własnej linii napojów, którymi możemy w pewien sposób zaskoczyć naszych klientów. A to zawsze procentuje.

- Advertisment -

Dwie wizje miasta – zapowiedź spotkania LIVE Forum Polityczne Dąbroś i Dudkowski

Marcin Dudkowski i Mateusz Dąbroś serdecznie zapraszają na kolejny odcinek LIVE poświęcony bieżącym wydarzeniom z Jaworzna - Forum Polityczne Dąbroś i Dudkowski. Ten odcinek...

Matury 2024. 8 maja – matematyka

Drugi dzień matur, czyli dzień egzaminu z matematyki. Zapytaliśmy maturzystów, jakie mają wrażenia po rozwiązaniu zadań. Matura 2024 się rozkręca. Dzień matematyki jest dla niektórych...

Za nami pierwszy dzień XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Za nami pierwszy dzień XVI Europejskiego Kongresu Gospodarczego. Jest to szerokie, różnorodne i otwarte forum debaty o przyszłości europejskiej i polskiej gospodarki. Wydarzenie trwa...