Jeśli chcesz, aby Twoja strona wyświetlała się w odpowiedzi na zapytania użytkowników Google, musisz zadbać o jej wypozycjonowanie. Dzięki temu zyskasz cenny ruch, klientów i sprzedaż – a także umocnisz swoją pozycję w Internecie. Na czym to polega?
Pozycjonowanie to działania, które mają na celu zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania Google. Po wpisaniu dowolnego hasła do Google, wyświetlają nam się odpowiedzi – często pierwsze i ostatnie to wyniki płatne, oznaczone hasłem „Reklama”. Wszystko pomiędzy – to wyniki naturalne, inaczej organiczne. To tutaj chcesz, aby znalazła się Twoja strona. Na pozycjonowanie składa się kilka czynników:
Podstawy pozycjonowania są dość proste – jeśli posiadasz podstawowe zdolności informatyczne, potrafisz poruszać się w Internecie i wyszukiwać informacje oraz tworzyć teksty opisujące Twoją działalność. Wiele osób jednak nie ma tych umiejętności albo zwyczajnie braknie im czasu. Wtedy z pomocą przychodzi agencja SEO. Katowice, Kraków czy Wrocław – w dużych miastach masz większy wybór, jednak do wyboru firmy pozycjonerskiej podejdź z rozsądkiem. Na pewno zrezygnuj z firmy, która chce rozliczać się „za efekt” – bezpieczniejsze jest rozliczanie się abonamentowe lub z miesiąca na miesiąc. Dobra agencja SEO zadba o całokształt strony – zacznie od szczegółowego audytu, poda wytyczne co do zmian technicznych, pomoże z treściami, będzie zdobywać wartościowe linki. A oprócz tego, będzie regularnie spoglądać na wyniki i na nie odpowiednio reagować. Dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniej agencji, której powierzysz pozycjonowanie stron. Katowice wyróżniają się na plus – tutaj znajdziesz kilka dobrych firm, z którymi możesz rozpocząć współpracę.
Pozycjonowanie firm jest bardzo przydatne, nawet jeśli uważasz, że masz wystarczającą bazę klientów. Kryzys, załamanie, działania konkurencji – w każdej chwili możesz ich utracić. Dlatego warto mieć pasywne i stałe źródło ich pozyskiwania. Jednym z rozwiązań jest inwestycja w pozycjonowanie. Autorytet w Google powoli się buduje, ale jest on w miarę stały. Wyobraź sobie, że sprzedajesz meble do łazienki. Fraza „wyposażenie łazienek” wyszukiwana jest 5400 razy w miesiącu. Z kolei „meble łazienkowe” – 33100. Jeśli Twoja strona na te frazy jest w top10 wyników wyszukiwania, daje to duży potencjał ruchu. Jeśli nawet założysz, że tylko 1% osób zrobi zakupy, to już jest znaczący wynik. Dlatego pomyśl, czy w następnych miesiącach nie przeznaczyć części budżetu na wzmocnienie swojej strony w Internecie. To Ci się zwróci!
undefined
Kobieta została potrącona na pasach. Do zdarzenia doszło na ulicy Chopina. 53-letnia kobieta została potrącona…
W naszej internetowej zabawie, w której do wygrania były trzy podwójne wejściówki na stand-up Mamy…
W Jaworzanie odbyły się rejonowe mistrzostwa szkół ponadpodstawowych w piłce nożnej. W finale zmierzył się…
W Ciężkowicach odbył się piknik z okazji Święta Rodziny. Główną atrakcją były występy artystyczne dzieci,…
Poseł Parlamentu Europejskiego Łukasz Kohut odwiedził Jaworzno. Jego wizyta miała związek z trwająca kampanią wyborczą…
Na Małym Rynku w Jaworznie tętni życie. Co wtorek i piątek, mieszkańcy licznie odwiedzają to…
View Comments
W teorii jest to łatwe ale w praktyce nie jest już takie proste, dlatego przestałem sam się tym zajmować tylko nawiązałem współpracę ze Zdobywcami Sieci. Oni bardzo dobrze znają się na pozycjonowaniu stron. Efektów nie ma od razu, ale długotrwała współpraca się opłaca. Już zauważyłem, że mam większy ruch na stronie, a będzie tylko lepiej ;)