Przepis na udaną promocję – zadbaj o pozytywne opinie o swojej firmie

Coraz więcej przedsiębiorców stawia na komunikacje za pośrednictwem wizytówki Google oraz poprzez portale społecznościowe, głownie Facebooka. Dlaczego? Internauci, szukając informacji korzystają przede wszystkim z wyszukiwarki Google, a blisko 12,5 miliona Polaków deklaruje aktywność na Facebooku. Daje to możliwość szerokiego dotarcia do potencjalnego klienta. Możesz tam udostępnić dane kontaktowe, lokalizację Twojej firmy oraz prowadzić wszelkie działania promocyjne. Internet jest o wiele tańszym medium niż tradycyjne reklamy w telewizji, radiu czy prasie. Istotnym elementem zabiegania o klientów stały się opinie w Google oraz recenzje na Facebooku. Wyjaśniamy, dlaczego warto o nie zadbać.

Zwiększ swoją rozpoznawalność – Zacznij od Fanpage’a

Firmowy profil na portalach społecznościowych to wartościowe narzędzie, dzięki któremu staje się obowiązkowym elementem funkcjonowania przedsiębiorstwa. Da Ci możliwość budowania swojego wizerunku w świadomości konsumentów, poznania ich potrzeb i stałego komunikowania się z nimi. W ten sposób będziesz mógł lepiej dopasować ofertę do oczekiwań klientów. Warto także zadbać o recenzje na Facebooku – wyróżnią Cię wśród konkurencji i zwiększą autentyczność. Pozytywne komentarze od osób, które już skorzystały z usług Twojej firmy są wiarygodnym źródłem informacji dla potencjalnych klientów.

Wyraź swoją opinię – kilka słów o opiniach Google

Wizytówka Google to pierwsza rzecz jaka wyświetli się internautom po wpisaniu odpowiedniej frazy o ile zadbasz o wysoką ocenę od zadowolonych klientów. Opinie w Google to komentarz i/ lub gwiazdki wystawione od osób, które korzystały z usług Twojej firmy. Recenzje mogą mieć pozytywny lub negatywny wydźwięk – postaraj się odpowiedzieć na każdą. Podziękowania, czy próby wyjaśniania nieprzyjemnych sytuacji będą dobrze odbierane wśród stałych, jak i nowych klientów. Liczba wystawionych gwiazdek (od 1 do 5) to szybki sposób wyrażenia opinii. Decydują o średniej ocenie przedsiębiorstwa, bardzo ważną dla wielu użytkowników Internetu.

Recenzje – jak je pozyskać?

Najłatwiejszym sposobem na zdobycie opinii w Google i recenzji na Facebooku jest prośba o ich wystawienie. Nie krępuj się. Wielu użytkowników chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami. Zachęć ich do tego w swoim newsletterze, na ulotce lub na stronie internetowej. Na Facebooku możesz dodać wpis z prośbą o napisanie krótkiej recenzji albo wysłać ją do klientów w wiadomościach.

Szybkim sposobem na pozyskanie pozytywnych ocen i komentarzy będzie skorzystanie z usług profesjonalnej firmy. Dzięki takiemu zabiegowi Twoje przedsiębiorstwo będzie lepiej pozycjonowane w wyszukiwarce, zyska lepszy wizerunek i wielu użytkowników chętniej skorzysta z Twoich usług.

 

agencja

Recent Posts

Z czym nosić mokasyny na grubej podeszwie?

Mokasyny damskie to jeden z mocnych modowych trendów, które utrzymują się od wielu sezonów. Nic…

13 godzin ago

Obchody 233. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja w Jaworznie

W Jaworznie odbędą się uroczystości związane z 233. rocznicą uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Wydarzenia rozpoczną…

15 godzin ago

Pożar przy ul. Mysłowickiej

Pożar w okolicy ul. Mysłowickiej w Jaworznie. Paliły się tamtejsze nieużytki. Informację o pożarze dyżurny…

18 godzin ago

Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej – czy jaworznianie świętują?

My Polacy szczególnie lubimy wszelkie święta patriotyczne. Nic więc dziwnego, że 2 maja świętujemy wespół…

21 godzin ago

Prezydent Silbert zaprosił na spotkanie radnych opozycji

Opozycyjni radni KO zostali zaproszeni na spotkanie z prezydentem Silbertem. Skład Rady Miasta po wyborach…

21 godzin ago

9. Memoriał Mirosława Ciołczyka w piłce nożnej

LKS Ciężkowianka Jaworzno po raz dziewiąty zorganizował Memoriał Mirosława Ciołczyka w piłce nożnej. Na liście…

22 godziny ago